Nautički turizam jedna je od okosnica turizma na Jadranu, a njegove su prednosti jasno uočene tijekom pandemije, kad je predvodio oporavak cijelog turističkog sektora. Od početka do danas stalno se razvija i jedan je od najbrže rastućih segmenata turizma. Podrazumijeva znatna ulaganja, visoku razinu ponude i usluge, no donosi i goste veće platežne moći.
Među vrhunskim europskim tvrtkama koje su s tim itekako upoznate svakako je distributer za jahte Master Yachting, koji slavi 45 godina postojanja. Novost je i što je u svoj portfelj, kao krunu poslovanja, dodao Sanlorenzo, brend luksuznih jahti koje grade u talijanskom brodogradilištu La Spezia, i to u skladu s idejama i željama vlasnika i uz nadzor svjetski poznatog arhitekta Piera Lissonija.
- Od sada možete pronaći Sanlorenzo jahtu iz snova u svojoj regiji te uz pomoć naših prodajnih stručnjaka doživjeti kompletan ugođaj kupnje ove jahte, obilazak brodogradilišta i aktivno sudjelovati u gradnji za privatne svrhe ili charter investiciju. Hrvatska je prepoznata kao jedinstvena destinacija s više od tisuću divnih otoka, ali još je nedovoljno pokrivena luksuznim plovilima za goste - kažu nam iz austrijske tvrtke Master Yachting. Sanlorenzo je brend koji postoji više od 60 godina i zaslužio je ugled u proizvodnji visokokvalitetnih luksuznih jahti.
- Fokus na prilagođeni dizajn i pozornost usmjerena na detalje izdvajaju nas od ostalih marki jahti. Blisko surađujemo s našim klijentima kako bismo stvorili jedinstvene i personalizirane jahte koje zadovoljavaju njihove individualne potrebe i želje. Cijene naših jahti odražavaju visoku razinu majstorstva i pažnje posvećene detaljima koji ulaze u svaki aspekt dizajna i konstrukcije - ističu iz Master Yachtinga uz napomenu da je amortizacija Sanlorenzo jahte niža nego kod drugih marki.
Sanlorenzo jahte mogu se pohvaliti izuzetnom kvalitetom izrade, nude visoko personalizirano iskustvo za svakoga
klijenta, a poznate su po inovativnom i vrhunskom dizajnu. Imaju dugogodišnju reputaciju jednog od najcjenjenijih graditelja jahti u industriji.
- Naši klijenti razumiju da ulaganje u Sanlorenzo jahtu znači dobivanje najboljeg u smislu kvalitete i vrijednosti. Za zainteresirane možemo organizirati posjet proizvodnoj liniji u tri različita brodogradilišta u Italiji - kažu iz tvrtke Master Yachting, koju vode Franz Schillinger i Peter Schmid. Upravo su oni kroz godine izgradili tvrtku u jednog od najuspješnijih igrača u europskoj trgovini jahtama. Franz Schillinger kupio je Master Yachting s dugogodišnjim poslovnim partnerom Peterom Schmidom 2011., nakon tri godine restrukturiranja. Visoka razina osobnog angažmana brzo se odrazila u rezultatima. Schmid se prvenstveno brinuo o financijama i administraciji, a Schillinger o prodaji i marketingu: svatko je radio ono u čemu je bio najbolji i čemu se najviše volio posvetiti. Prodaja se povećavala iz godine u godinu.
Od 2015. do 2018. Master Yachting je bio nenadmašan u prodaji Lagoona u cijeloj Europi, a 2019. čak i najbolji na svijetu. Master Yachting je 2016. otvorio ured u Münchenu, za tržišta od Münchena do Düsseldorfa, uz prodajni ured u Zürichu. Osim toga, asortiman proizvoda proširen je 2019. sa Sanlorenzo Yachts, čime je udvostručen obujam prodaje modela kuća Beneteau, Lagoon i Frauscher. Paralelno s tim, Schillinger i Schmid doveli su mlade snage u kuću: Marcela Glaubackera iz Düsseldorfa kao operativnog direktora Master Yachting GmbH, Švicarca Corneliusa Kistlera na čelo kćeri tvrtke Sanlorenzo South Central Europe d.o.o., i Zagrepčanina Dina Mehuna kao voditelja postprodaje za obje tvrtke. Master Yachting uredi nalaze se u marini Dalmacija u Sukošanu, ACI marini u Rovinju, u Zagrebu te u Beču.