JYSK, svjetski maloprodajni lanac namještaja, ovog svibnja obilježio je Europski mjesec raznolikosti. Inkluzivnost je bila glavna tema nove kampanje koja kroz priče i osobna iskustva svojih zaposlenika, promiče važnost uvažavanja različitosti, kako na radnom mjestu tako i u društvu u cjelini.
'Zajedno gradimo inkluzivnije društvo.'
Tijekom svibnja ova kampanja se promovirala na JYSKovim društvenim mrežama u zemljama širom Europe, a JYSKovi zaposlenici iz različitih zemalja predstavili su što sve JYSK čini mjestom na kojem se osjećaju dobro i prihvaćeno. JYSK je Europski mjesec raznolikosti 2024. podržao inkluzivnim videom, koji je bio promoviran putem društvenih mreža.
U najnovijoj anketi o zadovoljstvu zaposlenika, koju je JYSK proveo u siječnju 2024., zaposlenici diljem Hrvatske su mogućnost da budu svoji na poslu ocijenili s 88 od ukupno 100 bodova, dok su tvrdnju da JYSK svim svojim zaposlenicima pruža jednake prilike ocijenili s visoka 92 boda.
Upravo je ovo bila glavna poruka Europskog mjeseca raznolikosti 2024., kojeg je JYSK aktivno podržao kako bi istaknuo važnost inkluzivnog i poticajnog radnog okruženja;
- S gotovo 650 zaposlenika u Hrvatskoj, prirodno imamo vrlo raznoliku zajednicu, u kojoj je jako bitno da se svaka osoba osjeća prihvaćeno. JYSK je tvrtka za svakoga i radno mjesto na kojem se svaki pojedinac cijeni i poštuje. Ponosna sam što naši zaposlenici to prepoznaju i što se na svom radnom mjestu osjećaju dobro i motivirano - rekla je ovom prigodom, Vesna Kukić Lončarić, Country director JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju.
Povodom Europskog mjeseca raznolikosti, brojni proizvodi iz JYSKovog asortimana dobili su novu ulogu kako bi promovirali toleranciju i inkluzivnost. Tako su, primjerice, vrtne stolice u novoj kampanji poslužile kao simboličan prikaz poštivanja različitosti uz prigodni slogan: 'Svi smo mi vrtne stolice i imamo mjesta za vas!'