To je to što me zanima!

Svibanj je bio mjesec raznolikosti; 'Svi smo mi vrtne stolice - I imamo mjesta za vas!'

Svibanj je službeno od 2020. mjesec kada se slavi Europski mjesec raznolikosti kako bi se promicali ravnopravno i uključivo društvo za sve, a svoj doprinos inkluzivnosti dao je i maloprodajni lanac namještaja JYSK
Vidi originalni članak

JYSK, svjetski maloprodajni lanac namještaja, ovog svibnja obilježio je Europski mjesec raznolikosti. Inkluzivnost je bila glavna tema nove kampanje koja kroz priče i osobna iskustva svojih zaposlenika, promiče važnost uvažavanja različitosti, kako na radnom mjestu tako i u društvu u cjelini.

'Zajedno gradimo inkluzivnije društvo.'

Tijekom svibnja ova kampanja se promovirala na JYSKovim društvenim mrežama u zemljama širom Europe, a JYSKovi zaposlenici iz različitih zemalja predstavili su što sve JYSK čini mjestom na kojem se osjećaju dobro i prihvaćeno. JYSK je Europski mjesec raznolikosti 2024. podržao inkluzivnim videom, koji je bio promoviran putem društvenih mreža.


Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

U najnovijoj anketi o zadovoljstvu zaposlenika, koju je JYSK proveo u siječnju 2024., zaposlenici diljem Hrvatske su mogućnost da budu svoji na poslu ocijenili s 88 od ukupno 100 bodova, dok su tvrdnju da JYSK svim svojim zaposlenicima pruža jednake prilike ocijenili s visoka 92 boda.

Upravo je ovo bila glavna poruka Europskog mjeseca raznolikosti 2024., kojeg je JYSK aktivno podržao kako bi istaknuo važnost inkluzivnog i poticajnog radnog okruženja; 

- S gotovo 650 zaposlenika u Hrvatskoj, prirodno imamo vrlo raznoliku zajednicu, u kojoj je jako bitno da se svaka osoba osjeća prihvaćeno. JYSK je tvrtka za svakoga i radno mjesto na kojem se svaki pojedinac cijeni i poštuje. Ponosna sam što naši zaposlenici to prepoznaju i što se na svom radnom mjestu osjećaju dobro i motivirano - rekla je ovom prigodom, Vesna Kukić Lončarić, Country director JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju.

Povodom Europskog mjeseca raznolikosti, brojni proizvodi iz JYSKovog asortimana dobili su novu ulogu kako bi promovirali toleranciju i inkluzivnost. Tako su, primjerice, vrtne stolice u novoj kampanji poslužile kao simboličan prikaz poštivanja različitosti uz prigodni slogan: 'Svi smo mi vrtne stolice i imamo mjesta za vas!'

Idi na 24sata