Otvorenje optike s cjelodnevnim zabavnim programom, oduševilo je mnogobrojne posjetitelje, a svojim su prisustvom otvorenje podržale i poznate osobe, influenseri te ambasadori brenda: Suzana Prinčevac, Ecija Ivušić, Marlene Moschella, Antonio Abičić, Lorena Kožul, Andrea Sprečkić, Lara Medić i Stefan Modrić. Kao i poznate Tik-Tokerice: Ella Dvornik, Mylittlezagreb (Lidija Šeatović), Marta Muki (Marta Jurčić) i Stella Zulijani, dok je zabavni program vodio radijski voditelj Antene Zagreb, Veno Parašilovac.
Svečano otvorenje održalo se uz raznolik i bogat cjelodnevni zabavni program te popuste od 50 posto na čitav asortiman sunčanih naočala i dioptrijskih okvira, u prostorima novouređene poslovnice, na adresi Zagrebačka avenija 104, Zagreb, Špansko, objekt Nova galerija. Brojne posjetitelje optika je oduševila cjelodnevnim događanjima, iznenađenjima, kvizom, nastupima žonglera i animatora, a mogli su koristiti i besplatnu provjeru vida uz pomoć najsofisticiranije tehnologije.
Jasna misija: naočale vrhunske kvalitete, dostupne svima
Optika adrialece.hr prisutna je u Hrvatskoj već 11 godina sa svojom online trgovinom, a sada je otvorenjem fizičke optike hrvatskim kupcima osigurala potpuni doživljaj kupovine. “Najveća online trgovina naočalama i kontaktnim lećama želi biti bliže svima, stoga smo odlučili otvoriti Optiku adrialece.hr u Zagrebu i time omogućiti višekanalnu prodaju. Hrvatskim kupcima od sada su na raspolaganju i online i fizička optika, gdje ćemo nuditi kontrolu vida uz pomoć najsuvremenije tehnologije i stručnih savjeta. Osim toga, nastavit ćemo nuditi naočale po izuzetno pristupačnim cijenama, u skladu s našom misijom – naočale dostupne svima.”, naglasio je Miha Dolinšek, direktor grupacije Adrial&Vallis Co.
Na više od 600 m2, kupci sada mogu doći probati te birati između 5.000 različitih modela sunčanih naočala i dioptrijskih okvira, brojnih svjetski poznatih i ekskluzivnih robnih marki poput: Kimikado, Marisio, Crullé, LeWish.
Sunčane naočale i dioptrijski okviri po iznimno pristupačnim cijenama
Tvrtka ispunjava svoju misiju time da svi kupci mogu dobiti dioptrijske naočale po puno povoljnijoj cijeni nego u drugim optikama. Ugrađena stakla sadrže pet zaštitnih premaza, koji su besplatni (protiv odsjaja, protiv zadržavanja vode, protiv ogrebotina, UV filter i premaz za lakše čišćenje). U većini optika takvi se premazi dodatno plaćaju.
Virtualno isprobavanje i stilsko savjetovanje
Vrijedi napomenuti i to, da je online trgovina adrialece.hr, s više od 12 tisuća dioptrijskih i sunčanih naočala svjetski poznatih i ekskluzivnih robnih marki, kao i kontaktnih leća poznatih proizvođača - najveća u Hrvatskoj. Posjetiteljima omogućava virtualno isprobavanje te stilsko savjetovanje uz pomoć napredne tehnologije integrirane na njihovoj web-stranici tzv. Virtualnog stiliste, koji pomaže pri odabiru najboljeg okvira za svako lice. Imaju organiziranu i vrlo brzu dostavu kod individualne izrade dioptrijskih stakla - tako brza dostava moguća je zbog vlastitog laboratorija.