Popularni glazbenici odlučili su podržati #pinkypromiss, nagrađivanu edukativnu kampanju portala missZDRAVA i miss7 koja promiče važnost samopregleda kao prvi korak u ranom otkrivanju raka dojke. Ova opaka bolest pogađa sve veći broj žena, a u njenom je liječenju najvažnija pravovremena dijagnoza i redoviti pregledi dojki. No mnoge žene i dalje nisu sigurne kako se pravilno obavlja samopregled i izbjegavaju ga u strahu od neželjenih vijesti stoga je svaka kampanja koja želi riješiti taj problem izuzetno važna i dobrodošla. Sve žene koje pronađu kvržicu u području dojke obavezno se trebaju javiti svom liječniku.
Pogledajte video
Nagrađivana kampanja promiče vrijednosti samopregleda dojki kako bi borba protiv karcinoma dojke od kojeg se razbolijevaju mnoge žene bila što uspješnija.
Ovo je prva medijska suradnja na koju je bend Nipplepeople pristao. Bend se odlučio uključiti u ovu kampanju jer temu prevencije raka dojke smatra važnom. Istaknuli su da im je žao što zbog situacije s koronavirusom kampanju nije mogao pratiti veliki humanitarni koncert te da se nadaju da će to ispraviti sljedeće godine, doznajemo od članova benda.
Iako su mnogi inzistirali vidjeti njihova lice, Nipplepeople ostali su dosljedni sebi od početka karijere. Nastupali su na brojnim koncertima isključivo s maskama i nikad se u javnosti nisu pokazivali bez njih niti su ikad pristajali sudjelovati u javnim aktivnostima sve do sad.
Popularni bend djeluje od 2008. godine, a gostovali su na svim jačim regionalnim festivalima. Svoj identitet nisu nikada otkrili, no to ih nije sprječilo da postanu vrlo uspješni domaći glazbenici. Osim u Hrvatskoj i u regiji, njihovu glazbu prepoznali su i brojni strani fanovi.
Kampanja je pokrenuta pod pokroviteljstvom Merkur osiguranja i u suradnji s udrugama Sve za nju, Europa Donna Hrvatska i Nismo same.