To je to što me zanima!

“Startaj Hrvatska”: Nova generacija poduzetnika spremna za uspjeh

SPAR Hrvatska i Nova TV s ponosom najavljuju petu sezonu društveno-odgovornog projekta „Startaj Hrvatska“, kojim i ove godine podržavaju osam novih poduzetnika te im omogućuju priliku za rast i promociju njihovih inovativnih proizvoda.
Vidi originalni članak

Početak nove sezone obilježen je događajem u INTERSPAR hipermarketu u City Centru One West u Zagrebu, gdje su predstavljeni ovogodišnji finalisti čiji su proizvodi već dostupni na policama SPAR i INTERSPAR trgovina diljem Hrvatske.

Projekt „Startaj Hrvatska“ postao je prepoznatljiv simbol podrške malim hrvatskim poduzetnicima, pružajući im mogućnost plasmana proizvoda u jedan od vodećih trgovačkih lanaca u zemlji. Ove godine, projekt je dosegnuo povijesni uspjeh, s rekordnim brojem prijava, iz kojih je odabrano osam najperspektivnijih poduzetnika. Njihovi proizvodi, rezultat truda, inovacija i upornosti, sada su dostupni kupcima koji imaju priliku podržati domaću proizvodnju i poduzetnički duh.

„Izuzetno smo ponosni što i ove godine nastavljamo s projektom kroz kojeg podržavamo male hrvatske proizvođače, inovativne start-upove i pružamo im priliku za izlazak na tržištu. Svaka nova sezona donosi izvanredne priče o upornosti i inovaciji te inspirira buduće poduzetnike. Naš je cilj pružiti podršku u razvoju proizvoda te osigurati prostor na policama SPAR i INTERSPAR trgovina“, rekla je Sandra Kokorić, direktorica marketinga i PR-a u SPAR Hrvatska.

Svi finalisti svoje će proizvode predstaviti i u televizijskom formatu koji će se emitirati na Novoj TV, počevši od 20. listopada 2024. godine i trajat će kroz 11 epizoda. Serijal donosi 8 poduzetničkih priča o svakom od kandidata, te prati poduzetnički put - od početne ideje do trenutka kada njihovi proizvodi postaju dostupni u trgovinama. Kroz emisije, gledatelji će imati priliku upoznati kandidate, kreativne procese iza proizvoda i izazove s kojima se poduzetnici suočavaju. Uz dvije epizode u kojima će gledatelji vidjeti kako su se poduzetnici snašli u prodaji u finalnoj, 11. epizodi bit će proglašen HIT proizvod 2024. godine.

Kandidati pete sezone projekta “Startaj Hrvatska” predstavljaju sljedeće proizvode:

  • Brewville – Vinko iz Metkovića proizvodi craft pive koje predstavljaju spoj tradicionalnog i modernog pristupa proizvodnji piva. U proizvodnji craft piva koristi se više vrsta hmelja, pružajući bogatstvo istančanih okusa i mirisa u svakom gutljaju.

  • Artisana – Helena i Danijel prerađuju proizvode od integralne pir pšenice, a posebnost je ukusna mješavina za griz s rogačem i sjemenkama! U svom malom pogonu proizvode domaće proizvode kontrolirane kvalitete, ručno rađene i u skladu sa zahtjevima modernog i osviještenog kupca.

  • OPG Babojelić – U Vrbovcu Samoborskom Ivana i Ivica uzgajaju čudesno voće, haskap, poznatiji kao sibirska borovnica. Uzgojen u strogo kontroliranim uvjetima prema svim ekološkim standardima, ovaj haskap u sva tri proizvoda - džem, matični sok i smrznute bobice, nositelji su znaka Eko, Vegan i Živjeti zdravo.

  • Biljarica – Inovativni proizvod, kruti šampon za kosu fitoterapeutkinja Maja je stvorila dugo proučavajući djelovanje domaćih, ali i biljaka koje se koriste u moćnoj, drevnoj ayurvedi te stvorila jedinstvenu kombinaciju biljnih prahova i ulja koja „gađaju“ sve probleme kose s kojima se susreće današnji čovjek.

  • Morning Lab Granola – Tijana želi da njezina granola sadrži lokalne, jednostavne sastojke. Med, kvalitetne zobene pahuljice, orah, lješnjak, badem vrhunske kvalitete, glavni su sastojci njezinih granola. No tu su i mirisne liofilizirane jagode, „gumbići“ od belgijske premium čokolade, cimet, kokos, vanilija, tonka… sastojci koji ovim granolama daju nevjerojatan okus i miris.

  • Perec tjestenina – Ideja za tjesteninu nastala je nedaleko od Bjelovara, a rezultat je promišljanja Karoline i Svena, skladnog i vrijednog para. Tjestenini, tradicionalnom prehrambenom proizvodu, Pereci su odlučili dodati moderan „touch“ koristeći inovativne sastojke, podržavajući pritom lokalnu zajednicu i poljoprivrednike.

  • OPG Lešić – „Pun okusa, mirisa, kremast i totalno drugačiji od onoga što ste smatrali džemom od šipka“, opisuju svoj Extra džem Lešići, koji na slavonskim oranicama imaju vlastiti ekološki nasad divljeg šipka. Džem od šipka OPG-a Lešić je bez konzervansa, bojila, umjetnih dodataka, a sadrži samo tri sastojka: šipak, šećer i vodu u kojoj se kuhao šipak.

  • Panonica – Miro i Goran, dugogodišnji prijatelji krenuli su u poslovnu avanturu. Čevapčiće, ribasice i burgere izrađuju od riječne ribe, jedne vrste šarana, a u pripremi se vode načelom manje je više – svježa filetirana riba čini 80% sastava. Ribu melju i dodaju začine hrvatskog podneblja ‒ ružmarin, kadulju, bosiljak, lovor, slatku papriku, češnjak…

Idi na 24sata