Kad su mu na početku karijere govorili da su njegove kreacije previše ekstravagantne, Juraj Zigman nije mario. Ovaj danas svjetski poznati modni dizajner ostao je dosljedan sebi i sam je stvorio svoje tržište.
- Nakon moje prve kolekcije svi su mi rekli 'moraš biti puno komercijalniji' i 'kome ćeš ti ovo prodati?' jer pravilo je da moraš prodati. A ja sam rekao 'baš me briga, ja ću naći svoga kupca'. Moje pravilo je zapravo da pravila nema i da ne postoji tržište za mene nego da ću ga ja stvoriti - ističe Juraj.
Svjetsko ime iz male Kostrene
Njegov dizajnerski zaštitni znak su korzet haljine i vlastite grafike, s kojima će se svatko istaknuti. Zigman je više puta naglasio da ne radi odjeću za svačiji ukus nego njegovi dizajnerski komadi privlače odabrane.
Među odabranima su se našle i poznate svjetske zvijezde, poput Cardy B, Megan Thee Stalion, Rite Ore, Nicki Minaj i Cristine Aguilere. Njegove modne kreacije pojavile su se i na dodjeli Grammyja, u Victoria's Secret Showu te "Late Night Showu".
Do sada je kreirao 25 uspješnih kolekcija te je radio kostimografiju za predstave i reklamne spotove. Uživa u onome što radi, a ostao je i dalje jednostavan i dostupan dečko iz Kostrene, gdje već više od deset godina stvara svoje dizajnerske radove.
- Budite dosljedni sebi i radite što volite. Trčite za sobom a ne za poslom i novcem - poručuje Zigman.
Probijte svoje granice
Zigmanov rad izlazi iz zadanih okvira modnog svijeta i time često "krši" trendovska pravila dizajniranja. Upravo zato on je bio savršen izbor za kreaciju odjevnih komada u okviru Ledove kampanje #BreaKINGrules. King kampanja predstavlja stvarne ljude koji su u životu doista probijali granice te time ostvarivali svoje snove. To su ljudi koji inspiriraju!
- Nova komunikacijska platforma BreaKING rules na hrabar i odvažan način pokazuje kako i za velike i male životne stvari nije uvijek potrebno slijediti utabana pravila nego stvarati vlastita i jednostavno uživati u životu. King poziva na odvažnost u životu te potiče sve da budu svoji i autentični - izjavila je na početku ljeta Latica Ivanišević Krasnić, regionalna direktorica marketinga Leda i Grupe Smrznuta hrana.
Kampanja, kao i sam dizajner, promiču vrijednosti poput stvaranja vlastitih pravila i isticanja u masi. U mnogim životnim trenucima ljudi moraju zaobići pravila i uživati u životu. Važno je stvarati okruženje koje ne sputava nego dopušta da budemo sretni i ispunjeni.
Zigmanove kreacije među prvima su imali prilike nositi influenceri Lidija Lešić i Marko Medić.
Zigmanove kreacije mogu biti samo vaše!
Sladoledne kreacije mogu biti samo vaše! Sve što treba jest snimiti inspirativan Instagram post koji, uz objavu KING sladoleda, pojašnjava što vama znači “breaKING rules” i tagirati ga s @kralj.uzitka i #breaKINGrules. Zapratite King i saznajte tko je za Zigmana najbreaKINGrules osoba.