Robna marka JUPOL, koja je u proteklih 50 godina postala sinonim za kvalitetne unutarnje zidne boje, usko je povezana sa razvojem firme. Danas je njezina najjača robna marka i istovremeno najprodavanija uspješnica koju povezuje na milijune zadovoljnih i odanih korisnika različitih generacija. Tako će godina 2019. u Sloveniji, kao i na drugim tržištima, gdje JUB posluje preko svojih društava, biti isprepletena sa proslavljanjem, brojnim susretima i događajima. JUB-ovi zaposlenici će u pojedinim državama zajedno sa krajnjim kupcima, trgovcima i profesionalnim izvođačima s lijepim osjećajima i velikim ponosom obilježiti 50 godišnjicu robne marke JUPOL. Tim povodom, obljetnicu će obilježiti i s više od 5.000 kilometara dugim putovanjem kante JUPOL kroz 10 država, s čime JUB želi simbolično povezati sva tržišta gdje je robna marka JUPOL afirmirana već 5 desetljeća. JUPOL će tako iz države u državu kao zahvalu za dugogodišnje povjerenje milijuna ljudi, ponosno nositi dobre želje, misli i sreću onima koji je najviše trebaju.
Povijest JUB-a seže u davnu 1875. godinu, kada su s mljevenjem i pigmentiranjem gline počeli u Sloveniji nastajati prvi unutarnji premazi za zidove. Kratica JUB je nastala kasnije, u 1919. godini, kada je tvornicu u Dolu pri Ljubljani vlasnički preuzelo hrvatsko dioničko društvo Jugoslavenska industrija ulja i boja. Ime će ovog svibnja proslaviti već 100 godina, i uz očuvanje tradicije i povijesnih vrijednosti u imenu korporativne robne marke zasigurno zaslužuje sve poštovanje.
JUPOL je bila prva unutarnja disperzijska boja koju je 1969. godine razvio JUB i odmah je na tržištu postala prodajna uspješnica. Uz sluh za potrebe tržišta i čim bolje korisničko iskustvo, JUB je neprestano ulagao u razvoj i širenje programa različitih vrsta unutarnjih disperzijskih boja za obnovu i zaštitu unutarnjih zidnih površina, koje danas potrošači prepoznaju da su za zdravlje i okoliš prijateljski proizvodi iz obitelji JUPOL, izrađenih na vodnoj osnovi i jednostavni za upotrebu i održavanje. Nakon 2011. godine JUB je tržištu predstavio cijelu obitelj boja JUPOL sa robnim markama Gold, Brilliant, Latex, Junior, Trend, Citro, Block, Strong, Thermo, Bio Silicate, Amikol i ostale, osnovni JUPOL je dobio ime Classic. S bojama iz obitelji JUPOL, godišnje obojamo 200 milijuna kvadratnih metara zidnih površina.
JUPOL je iznimno poznata i povjerenja vrijedna robna marka. To dokazuju i brojna priznanja potrošača i stručne javnosti, koji ga prepoznaju kao najbolji proizvod na domaćem tržištu. Robna marka JUPOL tako već tradicionalno ostaje ključna vodilja korisnicima za dobru kupovinu boja za dom, koje potrošači cijene na temelju brojnih prednosti koje spaja u svojim kvalitetnim proizvodima.
JUPOL putuje. JUPOL povezuje.
JUPOL kao robna marka je u ovih 50 godina povezala već milijune ljudi, jer je i na mnogim inozemnim tržištima prisutna već sva ta desetljeća. Početak svečane proslave jubileja 50-godišnjice JUPOL-a će JUB obilježiti već na prvi dan proljeća kada započinje put JUPOL-a kroz 10 država. Kanta JUPOL će svoje putovanje započeti u Makedoniji, na Kosovu i u Crnoj gori, nastavit će u Srbiji, BIH i u Hrvatskoj, zatim nakon posjete Mađarske, Slovačke i Češke zaključit će svoj put u Sloveniji, kamo će doći na početku lipnja, u mjesecu u kojem JUPOL slavi svoj 50. rođendan. Zaposleni u JUB-u će proslavu poštovanja vrijedne 50-godišnjice JUPOL-a sa svojim korisnicima ove godine obilježiti također i s drugim aktivnostima i događajima. Usporedno će naime u svakoj državi preko JUB-ovih društava izvesti niz humanitarnih projekata, povezanih s bojama JUPOL i s brojevima 50 (godina) ili 5 (desetljeća).