Native Advertising Awards najrelevantnije je međunarodno natjecanje u području native oglašavanja. Pobjednike natjecanja bira stručni žiri u konkurenciji iz više od 45 zemalja koja uključuje velikane poput CNN-a, New York Timesa i drugih.
Samo u posljednje dvije godine na ovom natjecanju 24sata osvojio je 23 nagrade, kojima se ove godine pridružuje još 20 nagrada. Time je titula najnagrađivanijeg native studija na svijetu obranjena već treću godinu zaredom, a ove godine osvojio je i zlato za „Native studio godine“. Time se pozicionirao kao neosporni lider u native oglašavanju u Hrvatskoj i regiji.
Rekordna godina: sve kampanje 24sata su i nagrađene
24sata je s ovih 20 osvojenih nagrada postao apsolutni rekorder te prvi put dobio nagradu za sve kampanje koje su bile u konkurenciji, a to su: "Nestali", "BFF", "Savršen spoj" i "#MiHrvati".
Kampanja „Nestali“ najnagrađivanija je kampanja natjecanja, zahvaljujući čemu je Savez udruga obitelji zatočenih i nestalih hrvatskih branitelja dobio nagradu za brend godine. To je već drugi put da je 24sata doveo nositelja kampanje do zlata u kategoriji „Brend godine“.
24sata dobio je nagradu u više od polovice kategorija natjecanja. Od 34 kategorije natjecanja u kojima 24sata može konkurirati, osvojene su nagrade u čak 18 kategorija. To su:
Native studio godine, Brend godine, Najbolja native strategija, Najkreativnija native kampanja, Najbolja omni-channel native kampanja, Najbolji dizajn, Najbolji serijal sponzoriranih videa, Najbolje korištenje Facebooka, Najbolje korištenje online medija, Najbolja mobile strategija, Najbolja native B2C kampanja, Najbolja native kampanja s aktivacijom korisnika, Najbolji serijal sponzoriranih članaka, Najbolje korištenje Instagrama, Najbolje korištenje native oglašavanja u e-mailu, Najbolje korištenje influencera, Najbolje korištenje YouTubea, Najbolje korištenje AFP web TV-a.
Nagrade u kategorijama „Najbolje korištenje influencera“, „Najbolje korištenje YouTube kanala“ i „Najbolje korištenje AFP web TV-a“, koje je dobila originalna YouTube serija Savršen spoj za klijenta Coca-Cola, još jednom dokazuju da JoomBoos svojim video sadržajem savršeno odgovara na potrebe generacije Y i Z te da svojom visoko kvalitetnom video produkcijom konkurira i najjačim televizijskim kućama na domaćem tržištu.
Nagradu u kategoriji najbolje korištenja Instagrama dobila je i kampanja „#MiHrvati“ za klijenta Addiko Bank, u sklopu koje je provedeno online istraživanje na temu „Kako Hrvati troše vrijeme?“. Zanimljivi rezultati istraživanja i poruka da je vrijeme najvrjednija valuta prezentirani su kroz originalne stripove prilagođene različitim ciljnim skupinama i distribuirani kroz Instagram profile najjačih brendova digitalne mreže 24sata - 24sata, miss7 i JoomBoos.
24sata native studio – tvornica učinkovitih kampanja
Zlato u kategoriji „Native studio godine“, samo dokazuje da native rješenja 24sata dosežu najvišu razinu kvalitete u Hrvatskoj, ali i u svijetu.
Neprestanim unapređivanjem unutarnjih procesa, 24sata je kreirao jedinstvene specijalizirane odjele i postao mjesto koje odgovara na sve potrebe klijenta kada je u pitanju produciranje komercijalnog sadržaja na platformama 24sata.
„Kada gradimo native priče uvijek slijedimo naš DNK, set pravila zbog kojih su sve naše kampanje prepoznatljive ne samo u Hrvatskoj, nego i na globalnoj razni. Krećemo od strateškog izazova klijenta i razvijamo ideje spajajući potrebe klijenata i potrošača s interesima naših čitatelja. Uz stalno ulaganje u ljude i tim s agencijskim iskustvom to se pokazalo kao dobitna kombinacija.“ izjavila je Mirta Dabić, chief creative content producer 24sata.
U širokoj lepezi usluga 24sata klijentima nudi strateško planiranje, kreiranje kreativnih rješenja, produkciju i distribuciju komercijalnog sadržaja na svojim platformama, a tim stručnjaka okupljenih u odjelu Content&Experience Creation uključuje vrhunske eksperte s dugogodišnjim iskustvom rada u kreativnim agencijama.
Karlo Stojčević, direktor odjela Content&Experience Creation objašnjava: „Brojke govore da se sve teže boriti za pažnju publike pa se klijenti okreću rješenjima koja uključuju i strategiju i produkciju i distribuciju na jednom mjestu. Puno je kanala, svaki od njih ima svoje podatke i logiku pa je sve rizičnije sa sigurnošću tvrditi odakle dolazi uspjeh. Zato i kod nas snažno rastu ulaganja u tzv. holistički pristup marketingu, a mi na te izazove odgovaramo – kao i obično ubacujući u brzinu više. Odjel Content&Experience Creation osmišljen je da bismo ciljeve naših klijenata ostvarivali još efikasnije.”
Izvrsnost tima stručnjaka 24sata potvrđuje i nominacija Native Advertising Awardsa za najboljeg native marketing stručnjaka godine koju je dobio Marko Janković, marketing stručnjak 24sata. „Uspjeh naših kampanja omogućuju top medijski brandovi koji su dio 24sata grupe te veliki fokus naše kompanije na otvaranje prilika za razvoj zaposlenika i izgradnju jakog tima eksperata koji mogu odgovoriti na sve izazove s kojima se susreću klijenti.“, izjavio je Marko Janković.
Potrebe klijenata nit su vodilja u pristupu svim komunikacijskim rješenjima na platformama 24sata. Na zadovoljstvo tih potreba usmjeren je odjel Client Success&Service, koji vodi klijenta do efikasnog i efektivnog rješenja u svakom trenutku procesa.