Početak 2020. godine bit će obilježen u znaku jedinstvenog Reebokovog logotipa, redizajniranog ali još uvijek u prepoznatljivom i autentičnom duhu brenda – suptilnim, a modernim vektorom i stiliziranim slovom R.
Izvorni logotip Reeboka predstavljen je davne 1992. godine koji je do sada krasio sve Reebokove proizvode i to u brojnim inačicama. Nova dizajnerska evolucija logotipa najavljuje snažnu sinergiju Reebokovog ponosnog naslijeđa i uzbudljive budućnosti brenda. Neznatno izmjenjen logotip od sada će biti integriran u sve Reebokove sportske i lifestyle linije koje će premijerno biti dostupne u ekskluzivnoj kolekciji već od sljedećeg mjeseca. Iznimke su CrossFit i UFC kolekcije koje će i dalje krasiti Reebok Delta iz 2011. godine.
"Naša je misija biti najbolji fitness brend na svijetu. Živimo na raskrižju fitnessa i mode, a naš je proizvod odraz te povezanosti. Novom afirmacijom logotipa nastojimo umanjiti razliku između fitness i lifestyle proizvoda u svom portfelju kako bismo brendu omogućili jedinstven značaj na tržištu uz snažnu poruku", izjavio je Matt O'Toole, predsjednik Reeboka.
"Svi naši proizvodi i iskustva ispričat će vrlo jasnu i konzistentnu priču kroz ujedinjen vizual. Logotip je kreiran kao inačica kultnih Reebokovih bočno križajućih linija osmišljenog prije više od pedeset godina. Dizajn je uvjerljiv, dinamičan i snažno povezan s nekim od naših kulturnih trenutaka", izjavila je Karen Reuther, potpredsjednica kreativnog odjela u Reeboku.