Korona kriza utjecala je na gotovo sve segmente društva i gospodarstva, a jedno od najsnažnije pogođenih svakako je tržište rada. Ipak, poslovni se analitičari slažu u jednome – neće postojati samo jedan ključni trend koji bi definirao budućnost poslova u Europi u 2022. godini nego će ih biti više. Jedna od osnovnih promjena koje je iznjedrila aktualna pandemija jest nova snaga koju su poslodavci dali svojim zaposlenicima u smislu mogućnosti vlastite organizacije posla i veće fleksibilnosti u lokaciji rada.
Vještine i znanja vs. diploma
Osim zbog pandemije, tržište rada kontinuirano se organski transformira, pa mnogo više od formalnog obrazovanja i raznih diploma znače konkretne vještine i znanja kojima raspolažu potencijalni zaposlenici. Ljudi sve češće napuštaju poslove koji im ne donose osobno zadovoljstvo i ispunjenje te se vode jednom od najcitiranijih izreka u poslovnom svijetu danas: “Ako radiš ono što voliš, nećeš morati raditi niti jedan dan u životu".
A da je ta mudra misao doista istinita, uvjerili su se mnogi koji danas novu karijeru počinju vođeni osobnim afinitetima, talentima i znanjima, u zanimanjima koja se također mijenjaju ili tek nastaju, sukladno potrebama suvremenog društva.
Tako mnogi mladi ljudi, još tijekom redovnog školovanja, kao prvi korak do zaposlenja biraju rad u maloprodaji. Uz pravu podršku, kvalitetno mentoriranje i motivaciju, oni nerijetko brzo napreduju te dostižu poželjne pozicije u tvrtkama - postaju menadžeri, dizajneri proizvoda ili čak izvršni direktori.
Maloprodaja kao prvi korak u svijet rada
Naime, maloprodaja je poslovni segment u kojem se često počinje od najnižih pozicija da bi se, u realno razumnom roku, napredovalo do pozicija top menadžmenta. Osim toga, karijera u maloprodajnome menadžmentu pruža sjajnu priliku za stjecanje profesionalnih i stručnih znanja na područjima poslovanja - od vizualnog merchandisinga do kontrole zaliha, od marketinga do financija, od operativnog poslovanja pa do ljudskih resursa.
Zato profesionalni recruiteri mladim ljudima često savjetuju da razmišljaju „izvan okvira“, zanemare usađene im predrasude i da prilikom odabira karijere krenu neutabanim stazama. U tome im svima od velike pomoći mogu biti portali za zapošljavanje, poput danasradim.hr – interaktivnog web mjesta specijaliziranog za oglašavanje i pronalazak svih vrsta poslova.
Velika frekvencija poslova, oglašivača i aktivnih čitatelja doista nudi mogućnost uspješnog pronalaska posla po svačijoj mjeri, a među njima se često nađu i atraktivne pozicije, poput one za store managera popularnog europskog brenda odjeće i opreme za dom - Sinsaya.
Riječ je o jednoj od pet robnih marki grupacije LPP - jednog od najbrže rastućih modnih maloprodajnih trgovačkih lanaca, koji, uz Sinsay, čine prepoznatljivi modni brendovi Reserved, Cropp, House i Mohito. Grupa se kontinuirano širi te trenutno posluje u 25 zemalja i zapošljava 21.000 ljudi.
Rad u globalnoj kompaniji
Posao store managera u takvoj trgovini izuzetno je dinamičan te obuhvaća mnogo dnevnih zadataka i aktivnosti. Podrazumijeva sjajne komunikacijske vještine budući da uključuje komunikaciju s kupcima, ali i sa zaposlenicima, te koordinaciju i podjelu dnevnih, tjednih i mjesečnih zadataka. Tu je i koordinacija povezanosti skladišta i prodajnog mjesta, kontrola zaliha te provjera vidljivosti cijena i proizvoda, kao i njihovo plasiranje u prodajni prostor.
Rad u globalnoj kompaniji poput LPP grupe svakako je sjajno poslovno, ali i životno iskustvo, te nudi mnoge prilike za razvoj, napredovanje i upoznavanje drugih tržišta i kultura. S obzirom na trend rasta i širenja ove kompanije i na druga tržišta, zasigurno će biti još prilika za zaposlenje u ovom dinamičnom i poticajnom okruženju, a portal danasradim.hr i dalje će o njima informirati zainteresirane i potencijalne kandidate.