To je to što me zanima!

"Pula Music Week" potvrdio održavanje festivala i sljedeće godine

Netom nakon završenog prvog izdanja Pula Music Week-a može se podvući crta konstatacijom da je događaj ispunio očekivanja. Na glazbena događanja privučeno je oko 50.000 posjetitelja iz 66 zemalja svijeta od kojih su neke uistinu egzotične, poput Venecuele, Indije, Francuske Gvajane, Singapura, Egipta, Pakistana, Gvatemale, Australije, Brazila, Kanade, Jordana, Urugvaja, Bolivije, Južne Koreje... Zahvaljujući ovom događanju, kroz direktno poslovanje gospodarskih subjekata (hotelskih, smještajnih, transportnih, prodajnih i ugostiteljskih) ostvareni su direktni prihodi gradu Puli od 37,5 milijuna kuna. Sve su to razlozi zbog kojih ćemo Pula Music Week imati prilike vidjeti u Puli i 2023. godine
Vidi originalni članak

Organizatori Pula Music Week-a su danas službeno objavili kako više nema dvojbe, PMW će i sljedeće godine biti organiziran u Puli. U narednom izdanju organizatori najavljuju niz pozitivnih promjena s ciljem organizacije još boljeg i atraktivnijeg festivalskog događanja. Doznajemo kako će sljedeće izdanje sadržavati još jači line up planetarno popularnih izvođača uz niz pozitivnih promjena na svim razinama organizacije te kako će broj dana manifestacije u Areni biti nešto manji dok će preostali dani biti relocirani na druge lokacije u gradu.

Nakon netom završenog prvog izdanja Pula Music Week-a koji je svojim premijernim izdanjem pokazao kako ovakav tip događanja donosi pozitivne promjene za lokacije i mjesta održavanja, sada je jasno da ćemo ovu manifestaciju gledati i slušati u Puli, Istri i Hrvatskoj i naredne godine.

Gradonačelnik grada Pule Filip Zoričić ističe kako veseli spoznaja što će festival i naredne godine biti održan u njihovom gradu. „Nakon završetka prvog izdanja možemo konstatirati kako su prvi efekti vidljivi. Svakodnevno dobivamo pohvale iz zemlje i inozemstva vezano uz pozitivne dojmove posjetitelja i ostvarene pomake koji su se desili i događaju se zahvaljujući PMW-u. Oživljavanje društvenih aspekata i kulturnih događanja nešto je što svakom gradu donosi kulturološki benefit. U našem slučaju, ovim tipom događanja dešavaju se i drugi pozitivni pomaci koji će u kratkom roku doprinijeti ostvarenju rezultata koji će i te kako biti vidljivi. Sada je jasno da je grad Pula uprihodio 37,5 milijuna kuna kroz direktna poslovna ostvarenja gospodarskih subjekata na našem području. Naš je cilj da naredne godine u Pulu dođe još veći broj stranih i domaćih posjetitelja, da kreiramo dodatne tržišne platforme za plasman roba i proizvoda domaćih proizvođača, da proširimo mogućnosti za sve dionike turističke ponude i da naposljetku nastavimo graditi imidž grada Pule kao iznimno poželjne destinacije za odmor i zabavu. Posljedično da ostvarimo još bolje financijske učinke koji će omogućiti dodatni napredak i razvoj grada Pule. Konstruktivno razgovaramo s organizatorima oko još veće društvene odgovornosti, posebno prema stanovnicima obližnjih stambenih objekata. Po tom ćemo pitanju napraviti baš sve kako bi svi bili zadovoljni. Na dobrom smo putu, ulovili smo brzinu, ostaje samo da održavamo smjer i siguran sam da ćemo, između ostalog zahvaljujući i Pula Music Weeku u kratkom roku uspješno doći do cilja“ govori Zoričić.

Kris Gržetić, medijski predstavnik PMW-a ističe kako je ovogodišnja organizacija bila iznimno zahtjevna. „Usprkos otegotnim okolnostima uvjetovanim pandemijom i određenim geopolitičkim faktorima, uspjeli smo organizirati prvo izdanje festivala i postići željene rezultate. Manje je poznato da je cjelokupna manifestacija započela s produkcijskim pripremama tek 1. travnja ove godine. Treba naglasiti da se ovakvi tipovi događanja u pravilu organiziraju godinu dana unaprijed. Nama je bio prioritet postaviti zdrave temelje za naredna izdanja u kojima ćemo ostvariti sve zacrtane ciljeve koji će donijeti pozitivne rezultate za grad Pulu, Istru i Hrvatsku kao destinaciju. Usprkos tome, festivalu je nazočilo gotovo 50.000 posjetitelja, a prema popisu zemalja iz kojih oni dolaze, uspjeli smo Pula Music Week uspješno promovirati na globalnoj razini. Ovim putem zahvaljujemo svim posjetiteljima festivala, građanima Pule i Istre na iznimnom gostoprimstvu, ljubavi i srdačnosti koju su nam pružili, nadležnim institucijama i gradu Puli koji se pokazao kao izniman domaćin. Vidimo se ponovno 2023. u Puli!“.

Pula Music Week je tijekom sedam dana održavanja okupio velik broj domaćih i stranih posjetitelja iz čak 66 zemalja svijeta. Najveći broj posjetitelja kroz statistike prodanih karata došao je iz Hrvatske, Slovenije, Njemačke, Italije i Austrije. Iznenađujuće velik broj ulaznica prodan je posjetiteljima iz SAD-a, a među posjetiteljima su i neke uistinu zanimljive zemlje poput Venecuele, Indije, Francuske Gvajane, Singapura, Egipta, Pakistana, Gvatemale, Australije, Brazila, Jordana, Urugvaja, Bolivije, Južne Koreje, Namibije... Nastupom vodećih DJ-a u pulskoj Areni udareni su temelji događanja koji je postavio grad Pulu na globalnu festivalsku scenu i kojim je Hrvatska dobila još jedan iznimno jak adut u kreiranju reputacije atraktivne festivalske destinacije.

Idi na 24sata