To je to što me zanima!

Prva pokretom upravljana interaktivna termalna kampanja

BAYER grupa, MediaCom Hrvatska i Go2digital kreirali su prvu pokretom upravljanu interaktivnu kampanju za mjerenje temperature. Glavni lik kampanje je bio vitez Aspi – strah i trepet za viruse gripe i prehlade.
Vidi originalni članak

Aspi je poznat kao „ubojica“ povišene tjelesne temperature i glavobolje. Prijatelji ga poznaju po simpatičnom nosu, engleskom stilu humora i glasnom pjevanju. Njegovi neprijatelji virusi, poznaju ga po njegovoj upornosti i neustrašivosti.

Za potrebe lansiranja nove kampanje omogućili smo prolaznicima da izmjere temperaturu, beskontaktno i precizno, na različitim lokacijama u shopping centrima.

Kao rješenje odabrali smo povezivanje termalne kamere i mehanike prepoznavanja pokreta za pokretanje videa na digitalnim citylightima. Mjerenje je pokrenuto više tisuća puta u periodu kampanje.

Aplikacijom se upravljalo pokretom preko napredne tehnologije uz pomoć termalne kamere koja prepoznaje pokret i pokazuje termalnu sliku u „live streamu“.

„Contactless“ mehanika se temelji na „motion control“ tehnologiji, gdje prolaznici pokretom ruke upravljaju sadržajem na ekranu bez dodirivanja uređaja. Na sreću nitko nije imao temperaturu.

Više o Go2Digitalu na https://www.go2digital.hr/

Idi na 24sata