Petar Bermanec je, od preuzimanja pozicije direktora prodaje 2015., uspješno transformirao odjel od kojeg su najbolje prakse preuzimale i druge operativne kompanije unutar HEINEKENA. Tijekom 2016. vodio je uspješno spajanje kompanija Laško i Union Hrvatska s HEINEKENOM Hrvatska, a pod njegovim vodstvom pivovara iz Karlovca ostvarila je značajna povećanja volumena i volumnog tržišnog udjela. Tijekom njegovog mandata, zahvaljujući snažnoj usredotočenosti na izvrsnost u prodaji, HEINEKENOVA hrvatska operativna kompanija je u više navrata prepoznata kao jedna od vodećih u Europi.
Prije nego što je postao direktor prodaje, Petar je od 2013. do 2015. uspješno obnašao funkciju rukovoditelja Odjela ključnih kupaca, a prije nego se 2011. pridružio HEINEKENU, radio je u Atlantic Tradeu te deset godina u Coca-Coli u Hrvatskoj na različitim pozicijama u marketingu, trade marketingu i prodaji.
Romina Ivančić se HEINEKENU Hrvatska pridružila 2017. godine. Kao direktorica Sektora za ljudske resurse i članica menadžment tima izgradila je motiviran i snažan HR tim koji je kroz relevantnu podršku poslovanju i niz programa razvoja organizacije i zaposlenika značajno pridonio uspješnosti poslovanja, poboljšao rezultate istraživanja o organizacijskoj klimi te pomogao u pozicioniranju HEINEKENA Hrvatska kao odličnog poslodavca. Uz to, postigla je uspješnu integraciju HR strategije u strategiju kompanije, podigla razinu ključnih kompetencija u organizaciji te je imala ključnu ulogu u pokretanju prelaska na agilni način poslovanja.
Kao HR liderica orijentirana na razvoj poslovanja, Romina je bila snažno uključena u različite strateške projekte, posebice one komercijalne prirode, čime je doprinijela uspjehu poslovanja i razvoju organizacije. Prije dolaska u HEINEKEN Hrvatska iz Lidla Hrvatska Romina je stekla bogato iskustvo na području ljudskih resursa u različitim industrijama poput telekomunikacija, bankarstva i maloprodaje.
Romina Ivančić odgovarat će Odinu Goedhartu, predsjedniku Uprave HEINEKENA Hrvatska.