To je to što me zanima!

Prodajni Mindset odsad i u Sloveniji - sezona kreće turom ekskluzivnim automobilima

Jedinstvena networking platforma Prodajni Mindset iz Hrvatske se širi i na Sloveniju, te će se odsad druženja, edukacije i razmjena znanja održavati i u Ljubljani.
Vidi originalni članak

Nakon što su u Hrvatsku doveli pravog Vuka s Wall Streeta Jordana Belforta, iskusni predavači, komunikatori i edukatori Saša Tenodi i Vedran Sorić, uz podršku poznatog poduzetnika Ognjena Bagatina projekt su odlučili proširiti na regiju. Franšizu hrvatske ‘’proizvodnje’’ preuzet će skupina prodajnih entuzijasta iz Ljubljane, s ciljem osnivanja Kluba koji će, po uzoru na hrvatski, članovima omogućiti rast i razvoj u području prodajnih vještina.  

“Koncept Kluba Prodajnog Mindseta osmislili smo iz čistog entuzijazma i godinama uspješno povezujemo prodavače, a sada je ovaj hrvatski format prepoznat i regionalno. Širenje na Sloveniju obilježavamo malim spektaklom - trodnevnom turom ekskluzivnim automobilima kakve obično vidimo na televiziji, internetu ili parkirane ispred luksuznih hotela, što je mnogima i ostvarenje snova iz djetinjstva’’, ističe Sorić.

‘’Edukativni značaj platforme Prodajni Mindset i njen potencijal za umrežavanje koristi sve više članova poslovne zajednice, a temelj cijele priče je vještina komunikacije u prodaji. Ideja za širenje van granica rodila se uslijed odličnih povratnih informacija koje smo iz Slovenije imali za Vuka s Wall Streeta, ali i naših drugih evenata. Posebno nas veseli što ćemo prikupljena iskustva i znanja sada moći prenijeti i našim susjedima, počevši od evenata s gotovo 7.000 posjetitelja’’, pojašnjava Tenodi uoči otvorenja Kluba u Sloveniji.  

‘’Zadovoljstvo nam je najaviti da Prodajni Mindset dolazi u Sloveniju, s ciljem da promijenimo percepciju prodaje kao nečega manje vrijednog. Na događajima u Zagrebu uvjerili smo se kako s pravim pristupom možemo ostvariti iznimne rezultate i u Sloveniji. Prodaja može biti privlačna, dinamična i, što je najvažnije, vrlo profitabilna. Na prvom događaju očekujemo 150 sudionika koji će od vrhunskih stručnjaka naučiti kako s pravim prodajnim strategijama postići izvanredan uspjeh. Prodajni Mindset je filozofija koja kombinira obrazovanje, motivaciju, umrežavanje i zabavu’’, izjavili su osnivači Prodajnog Mindseta Slovenija Benjamin Novak i Luka Jereb.  

 U skladu s ekskluzivnom suradnjom bit će i samo otvorenje koje će obilježiti i spektakularna tura automobilima od Zagreba do Rovinja. Oni koji žele sudjelovati u velikom stilu mogu se uključiti u turu ‘’From Sales Mindset 2 WEEKEND.17 business grand tour’’, koja prema Ljubljani kreće 18. rujna 2024. iz Zagreba, od hotela Mövenpick Zagreb, a poslije Ljubljane prolazi i kroz Trst, Portorož, Motovun i Umag, te završava u Rovinju, 20. rujna, na Weekend Media Festivalu.  

U suradnji s Highlife Clubom, na raspolaganju će biti luksuzni automobili (među njima brendovi kao što su Porsche, Mustang, AMG, Lamborghini, Maserati). Uključena su i premium događanja u Remisens Hotelu Metropol te Roxanich Winery and Design Hotelu. Po završetku ture, ekipa iz Prodajnog Mindseta održat će i provokativni panel u sklopu Weekend Media Festivala. Više informacija o turi ekskluzivnim automobilima može se dobiti na adresi prodaja@prodajnimindset.hr.  

Suradnja sa Slovenijom jedan je od pozitivnih ishoda najuspješnije prodajne konferencije desetljeća pod nazivom Prodajni Mindset: The Wolf Strikes Again, na kojoj je u studenom 2024. s preko tisuću sudionika Jordan Belfort podijelio svoje tajne umijeća prodaje. 

Idi na 24sata