Prodaja putem Neostar platforme
Prva opcija je da automobile mogu prodavati samostalno tako što će jednostavno unijeti podatke o svome vozilu, odrediti cijenu i dogovoriti termin pregleda s njihovim stručnjacima (svako vozilo prolazi detaljan pregled prije objave na platformi). U svoj profil dobivat će upite, ponude i zahtjeve za probnu vožnju na koje samostalno odgovaraju.
Korisnici koji nisu u prilici redovito provjeravati svoj profil na Neostar platformi, mogu se odlučiti za NeoConcierge uslugu koja podrazumijeva da će automobil ostati kod vlasnika, a Neostar će se pobrinuti da im ne promakne nijedan upit ili zahtjev, odnosno automobil će prodavati zajedno. S vlasnikom vozila savjetovat će se oko termina za probne vožnje i prihvaćanja ponuda.
Ukoliko se korisnik odluči za prvu ili drugu opciju, kada dođe do prodaje automobila, Neostar će pripremiti svu potrebnu dokumentaciju za isporuku i osigurati da prodavatelj zaprimi uplatu najkasnije 24 sata od isporuke.
Otkup automobila
Za korisnike koji žele odmah i na najjednostavniji način prodati automobil postoji i opcija otkupa automobila. Potrebno je dogovoriti pregled i procjenu vozila na temelju čega se izrađuje ponuda. Ukoliko je korisnik zadovoljan ponudom za svoj automobil, potpisuje dokumentaciju i sredstva su na putu prema njegovom računu.
U Neostaru vjeruju kako će pružanjem više mogućnosti prodaje automobila korisnicima olakšati proces koji je često dugotrajan i mučan za obje strane.
Za više informacija o načinima prodaje na raspolaganju je Neostarov kontakt centar – 0800 8800.