Digitalno oglašavanje prolazi kroz rapidno brze promjene koje brendovi moraju pratiti kako bi ostali u “utrci”. A kako uspješno upravljati složenošću digitalnog marketinga u 2023. pričat će Adam Nowakowski, Creative Agency Partner u Meti za srednju i istočnu Europu u sklopu ovogodišnje cjelodnevne SoMo Borac konferencije koja se održava 17. studenog u Zagrebu.
Adam surađuje sa zajednicom kreativnih agencija diljem Srednjoistočne Europe, pomažući brendovima u prihvaćanju poslovnih i kreativnih prilika koje Meta pruža u okviru svojih marketinških rješenja. Prije nego što se pridružio Meti, Adam je proveo 20 godina u strateškim odjelima BBDO-a i Lea Burnetta, gdje je radio za brendove kao što su Samsung, Heineken, Snickers i Orange. Trenutno uz Metu radi i u Školi strategije brendiranja Poljske udruge za oglašavanje te je višestruki član žirija EFFIE.
U svom predavanju osvrnut će se na budućnost digitalnog oglašavanja, ali i kako Meta kao jedna od najvećih tehnoloških kompanija u svijetu vidi razvoj digitalnog oglašavanja (za oglašivače i agencije). Osim toga, predstavnici brendova moći će iz prve ruke čuti savjete kako ostvariti svoje ciljeve i kako im Meta može pomoći u tome.
Sve novosti o SoMo Borcu možete pratiti putem SoMo Borac newslettera, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu. Pratite i zanimljive sugovornike u podcastu SoMoCast, koji je realiziran sa streaming platformom Voyo: YouTube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts i Google Podcasts.