Prošla je već godina dana i vrijeme je ponovno uživati na omiljenim Danima komunikacija, koji će od 11. do 14. travnja ugostiti tisuće komunikatora, kreativaca, digitalaca i marketingaša, a na najneobičniji mogući način doznali smo da se ove godine, uz sve ostalo što su organizatori već najavili, priprema novi spektakularni 360° izgled glavne festivalske dvorane AAA. Naime, članovi organizacijskoga odbora Dunja Ivana Ballon, Jelena Fiškuš, Davor Bruketa, Anđela Buljan Šiber, Damir Ciglar i Nikola Žinić navodno su se tamo zatvorili i odbijaju izaći. Prema onome što smo od hotela Lone uspjeli doznati, čini se da su tamo odlučili ostati i tijekom noći, a sa sobom su uzeli i novi festivalski merch. Razlozi nisu poznati.
Uz po mnogima najbolji program u ovom dijelu svijeta, Dani komunikacija dosad su najavili noćna predavanja, predavanja na plaži, pive poslije programa, beach afterparty, novu produkciju glavne 360° dvorane, neobičan FUCK & LOVE merch, novu četvrtu dvoranu ŠŠŠumica (koja se, suprotno svom nazivu, ipak nalazi u hotelu Lone?!), prvi AI jednog ovakvog događanja u Hrvatskoj i čitav niz drugih neviđenih sadržaja.
Prijave za sudjelovanje uživo ili online moguće su na www.danikomunikacija.com.
Program festivala dostupan je na www.danikomunikacija.com/speakers.
Merch festivala dostupan je na sljedećoj poveznici.
Finaliste natjecanja i članove žirija upoznajte ovdje.
Upoznajte svog festivalskog AI asistenta na poveznici.
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovoga puta u rovinjskom Loneu dočekuje sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
***
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.