Pipi butiga, nedavno otvoreni webshop omiljenog domaćeg brenda Pipija, uoči vrhunca ljetne sezone širi svoj asortiman i ljubiteljima bezbrižne Pipi filozofije osigurava nove modne komade i druge genijalne artikle. Nakon što je Pipi zajednica sjajno reagirala na lansiranje online butige s proizvodima s jedinstvenim Pipi natpisima, sada svoju Pipi kolekciju mogu dodatno proširiti. Ono što je novo u odnosu na postojeći merch jesu Pipi hudice, šilterice, šugaman, naljepnice za auto i zakrpe za odjeću s originalnim Pipi porukama.
„Ide lito i mojoj ekipi triba dobro osvježenje pa mogu popit Pipi, a mogu osvježit i garderobu novom kapom ili bit najopuštenije face na plaži sa šugamanon „Ništa ne moran i boli me Pipi“ u mojoj lipoj oranž boji. Moran reć da su mi famozne i naljepnice za auto „Pomalo prika“ i „Triba natočit“. Točno znan da će se moja Pipi ekipa oduševit kad vidi sve ovo i zato neka šta prije idu na shop.pipi.com.hr i opreme se za lito prid nama“, poručuje uvijek opuštena Pipi.
Pipi Butiga pokrenuta je kao odgovor na česte upite ljudi svih generacija koji su se pronašli u genijalnim natpisima koji slave opuštenost i bezbrižnost i promoviraju #bolimepipi filozofiju. To je prvi brand shop jednog domaćeg branda pića.
U Pipi butigi, osim nove robe, od prije su dostupne klasične i polo majice svih veličina i za žene i za muškarce, maskice za mobitel, Pipisanke, torbe (#bolimepipi kese) i još mnoge originalne i korisne stvarčice koje su osmislili iz kreativnog Pipi tima. Artikli su dostupni u Hrvatskoj te u zemljama regije: Sloveniji, BiH, Srbiji i Crnoj Gori, a novost je ta i da je od sada moguća dostava u sve zemlje na području Europe te još i u SAD, Kanadu i Australiju. Za sve narudžbe iz Hrvatske iznad 400 kn dostava je besplatna.
Webshop, koji će se i ubuduće puniti novim autentičnim, nosivim Pipi proizvodima, ima i originalan loyalty program kojim Pipi uzvraća vjernost svojoj vjernoj ekipi. Ispod čepova Pipi od 0.25L, 0.5L, 1L i 2L bit će kodovi koji se u Pipi butigi pretvaraju u Pipi virtualne kovanice – Pipice! Jedan kod = jedna Pipica, 40 Pipica = Pipi kesa. Ovisno o broju prikupljenih Pipica, kupac će ih moći zamijeniti za neki od proizvoda, a na njemu je odluka hoće li kupiti nešto ili skupljati Pipice. Uneseni kodovi vrijedit će godinu dana pa i oni koji svoj Pipi piju polako imaju vremena iskoristiti svoje Pipice kad im bude odgovaralo.
„Asortiman je atraktivan, zanimljiv i originalan na Pipi način, a loyalty program također je jedinstven na našem tržištu. Butiga je prvenstveno reakcija na želje naših fanova koji vole Pipi filozofiju i koji se poistovjećuju s porukama bezbrižnosti koje Pipi šalje. Ponosni smo što na ovom projektu surađujemo i s domaćim tvrtkama, što je posebno važno s obzirom na situaciju u kojoj smo se svi skupa našli. Torba nam se proizvodi u Hrvatskoj, transportne vrećice također i to od recikliranih materijala, dok o proizvodima brine domaći logističar. Pipi Butiga jedna je dobra priča u svakom smislu“, poručili su iz tvrtke.