Naime, brend je sa svojom flotom vozila prošle godine provezao 2.655.000 kilometara, odnosno obišao zemaljsku kuglu 66 puta i prevezao 472.000 putnika. Ovaj tehnološki start-up na hrvatske i ulice susjednih država donio je prvo mjerljivo oglašavanje u pokretu, a u svoj portfolio ubrojio mnogobrojne domaće, ali i strane brendove.
Impresivni kampanjski rezultati s višemilijunskim impresijama!
Jedinstvenost Flasterove tehnologije omogućuje klijentima iznimno precizan uvid u realizaciju zakupljene reklamne površine u njihovoj oblasti. Tehnologija svaku sekundu bilježi impresije, odnosno skenira uređaje ljudi koji su se našli u vidljivom krugu brendiranog vozila. Taksi vozila mjesečno provezu više od 4.500 kilometara u gradskim radijusima, čime reklame klijenata zadiru u svaki kutak grada i često donose milijunske impresije. Uz pregled dosega ljudi kroz brojku impresija, klijenti imaju prilike dobiti dublju analizu reklame kroz unique impresije, odnosno koliko je jedinstvenih osoba kroz razdoblje kampanje na različitim lokacijama i danima imalo priliku susresti se sa reklamom, a svi ti podaci se uz grafički prikaz po danima prikazuju i vizualno na karti grada gdje se na lokacijama iznimne vidljivosti reklame točke u gradu crvene.
Počeli smo s dobrom oštricom, a završili s prekrasnim poklonima. Flaster & Philips
Najbolji primjer takve prakse mjerenja je ona ostvarena u suradnji s Philipsom, koja je zabilježila više od 1.196.469 impresija za vrijeme trajanja jedne kampanje! Vrijedi naglasiti kako su ovi rezultati postignuti u samo mjesec dana njenog trajanja. Riječ je o Philips & Elipso kampanji, koja je za cilj imala brendirati ponudu Philips uređaja za osobnu njegu u Elipso trgovinama kao idealne obiteljske poklone. Ostvareni rezultati su pokazali kako oglašavanje u pokretu može polučiti kreativna i strateška rješenja za dinamičnu flotu od 11 vozila uz koja je podijeljeno više od 3.000 letaka, pri čemu se dokazao potencijal oglašivačkih mogućnosti unutar Flasterove flote van spomenute tehnologije. Ovim primjerom se dokazala mogućnost Flasterovog 360 oglašavanja, koje klijentima nudi istovremeno pokretnu reklamu, BTL aktivnosti unutar vozila, uvid u kretanje i učinak reklame.
Od okusa do mirisa, Flasterovo oglašavanje dotiče sva osjetila!
Mogućnosti oglašavanja unutar, ali i van Flasterovih brendiranih vozila su brojne. Uz opcije Inside ad dodatnog brendiranja unutrašnjosti vozila, Flasterovi vozači mogu korisnicima ponuditi i uslugu samplinga. Kreativnost pri oglašavanju tako nije poznavala granice za kampanje u suradnji sa SC Johnsonom za vlastiti brend Glade, koje su tijekom 2021. i 2022. sva Flasterova vozila opremila Glade mirisima. Primjer je to kampanjske uspješnice koja je na vrlo sugestivan, ali jednostavan način targetu direktno predstavila sve benefite Glade proizvoda i potaknula na razgovor, ali i akciju.
S hrvatskih na ulice u regiji - Flasterove kampanje ne poznaju granice!
Flaster ekipa imala je želju, ideju i plan postati regionalni lider u pokretnom oglašavanju pa je tako nastala i usluga “zrcalne kampanje” kojom su svi Flasterovi partneri imali prilike preslikati način brendiranja ili kombiniranja usluga na druge gradove ili zemlje. Jedan od dobrih primjera iz protekle godine je suradnja ostvarena sa brendom Nutribullet, koja je imala prilike prenositi ideju zdravih navika i zdrave prehrane na ulice dvaju hrvatskih gradova: Zagreb, Rijeka i jednom susjednom - Ljubljani. Poruke brendiranih vozila su tako bila prilagođena podneblju u kojoj se oglašavaju, ali i način kombiniranja usluga samplinga i oglašavanja u pokretu.
Uz dozvoljeno ograničenje, ali punim gasom dalje!
Prijeđena kilometraža je Flasterovce samo osnažila i dokazala kvalitetu strategije te tehnologije korištene za oglašavanje u pokretu, prvi takvih mogućnosti u Hrvatskoj. Ususret novoj poslovnoj godini i izazovima koji slijede, za ovaj hrvatski start-up postoji samo jedna želja - a to je da kreativnost ne poznaje granice! Uz brendove koji su svoje kampanjske ciljeve uspješno ostvarili uz Flaster i postali partneri na istome putu, vjerujemo da će to biti i više no ostvarivo.