To je to što me zanima!

Podrži svog muškarca: Karlovačko pivo kampanja o mentalnom zdravlju muškaraca

Movember je pokret kojim se tijekom mjeseca studenog podiže svijest o zdravlju muškaraca
Vidi originalni članak

Što se dogodi kada snage udruže omiljeno Karlovačko pivo i kreativci iz agencije Boiler — powered by Degordian? Pokrenu Movember kampanju „Podrži svog muškarca” koja potiče muškarce da brinu o svom mentalnom zdravlju, da si drže leđa i da čuvaju glavu!

Movember je pokret kojim se tijekom mjeseca studenog podiže svijest o zdravlju muškaraca. Kampanje koje ga obilježavaju uglavnom se fokusiraju na prevenciju raka prostate i testisa, no vrlo važan dio Movember pokreta na globalnoj razini je i osvještavanje važnosti mentalnog zdravlja muškaraca u svrhu prevencije suicida kod muške populacije. Karlovačko je tu važnu potrebu prepoznalo.

Kampanja muškarcima nudi konkretnu podršku

U suradnji s udrugom kako si?, neprofitnom organizacijom čiji je cilj osnažiti javnost za suočavanje sa svakodnevnim teškoćama, Karlovačko pivo ovog Movembra muškarcima pruža konkretnu, besplatnu i anonimnu podršku. Na posebno kreiranoj web stranici muškarci su pozvani uključiti se u diskretan i povjerljiv proces psihološkog savjetovanja putem e-maila u kojem nema mjesta za predrasude.

Priču su podržala i poznata lica

Kreativni koncept koji je Boiler pripremio za Movember kampanju Karlovačkog piva utjelovio je stand-up komičar Ivan Šarić, a kampanjski video možete pogledati ovdje.

Uz Ivana Šarića, kampanju su podržali Dario Maradin, Saša Lozar, Marko Mrkić, Marino Basić, psiholog Dinko Pleše, trio iz 3SOMA podcasta i grupa Muški recenziraj. Svi su oni na svojim platformama pokrenuli razgovor o važnoj temi mentalnog zdravlja kod muškaraca i potaknuli svoje pratitelje da se uključe u razgovor.

U teretani bildamo mišiće, a na terapiji jačamo unutarnju snagu

Mentalno zdravlje muškaraca je iznimno važno, no u našem društvo često zanemareno." ističu iz Boilera „Cilj ove kampanje je ukazati da je briga o njemu jednako važna kao i briga o fizičkoj dobrobiti. Naši su klijenti to prepoznali, o ovoj temi razmišljaju progresivno i time mijenjaju pivarsku industriju nabolje. Ovaj komunikacijski presedan potvrđuje da je Karlovačko pivo hrabro u svojim komunikacijskim potezima i veliko nam je zadovoljstvo biti dijelom te priče.” dodaju.

Sudjelujte u kampanji

Ako se nosite s teškim i izazovnim životnim situacijama, niste sami. Posjetite web stranicu kampanje „Podrži svog muškarca" i javite se za besplatno psihološko savjetovanje putem e-maila. Ako se netko od vaših bliskih muškaraca suočava s teškim životnim trenucima, potaknite ga da učini isto.

Među svojima nema srama ni predrasuda — ovog Movembra vrijeme je da pružimo podršku jedni drugima.

Idi na 24sata