Krv nije moguće umjetno proizvesti i jedini izvor tog jedinstvenog lijeka je čovjek. I zato taj običan čovjek - susjed, slučajni prolaznik ili teta na šalteru, jednom kada daruje krv postaje junak. Superjunak.
Znaju to dobro i u KONČARU koji je ponosan na izuzetan odaziv svojih zaposlenika na akcije darivanja krvi. „Proteklih sedam desetljeća končarevci nisu posustali u humanoj akciji spašavanja ljudskih života. Veliki broj među njima istinski su heroji darivanja krvi, jer ne samo da sudjeluju u organiziranim akcijama već se i dodatno odazivaju i na pozive Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu kod izvanrednih potreba. Tako je samo u posljednje tri godine na tri KONČAREVE lokacije provedeno 40 akcija, od toga jedna izvanredna nakon potresa potkraj 2020. godine“, izjavila je Vlatka Kamenić Jagodić, direktorica Sektora marketinga i korporativnih komunikacija KONČARA.
Upravo su takvi Superjunaci bili glavni razlog uspješnosti kampanje „Krv = Život“ koju su za Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu pokrenuli Go2Digital i Ernst&Young Savjetovanje, uz veliku pomoć i podršku prijatelja projekta - JYSK Hrvatska, Salvea i KONČARA. Naime, kako bi potaknuli sve postojeće i buduće Superjunake na darivanje krvi, osmislili su aplikaciju koja Hrvatskom zavodu za transfuzijsku medicinu omogućava samostalnu aktivaciju kampanja s ciljem poticanja dobrovoljnog darivanja krvi na digitalnim citylight ekranima diljem Hrvatske. O uspješnosti kampanja dovoljno govore brojke. U periodu trajanja kampanjed ostvareno je više od 8.326,583 pregleda, a broj darivatelja krvi i količina darovane krvi povećala se za 2 posto, uz kontinuirani rast prema planiranih 10 posto.
Jadranka Čulo Petrovčić HR managerica i član Uprave za JYSK Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija ovom priliko je izjavila: „Želim izraziti zadovoljstvo što je naša kompanija imala priliku podržati ovu vrijednu akciju. Sudjelovanje u kampanji „Krv = Život“, predstavlja ne samo priliku za promicanje zdravlja
Kampanja „Krv = Život“ je dobila i priznanje struke osvojivši nagradu SoMo Borac u Digital OOH kategoriji.
„Početkom 2023. godine smo se udružili u potrazi za superjunacima i stvorili aplikaciju koja omogućuje Zavodu da aktivira pozive na dobrovoljno darivanje krvi u stvarnom vremenu na našim površinama i automatizirano pokreće kampanju i potragu za potrebitom krvnom grupom.“, izjavio je tom prilikom Dean Udatny, direktor marketinga u Go2Digital. „Nagrada nam puno znači i jako smo zahvalni Hrvatskom zavodu za transfuzijsku medicinu na povjerenju. Hvala i svim prijateljim projekta - JYSK Hrvatska, Salveo, KONČAR i EY Hrvatska, svim medijskim partnerima, kao i onima koji će to tek postati.“
Uz Zagreb, potraga za Superjunacima se nastavlja u Splitu, Rijeci i manjim gradovima diljem Hrvatske. Priključite se jer stanje zaliha krvi prema krvnim grupama stalno se mijenja. Pitate se može li i vaša krv dobiti supermoći? Provjerite odmah! Krv može darivati svaka zdrava soba u dobi od 18 do 65 godina, težine iznad 55 kilograma i tjelesne temperature do 37°C. Ako ste se pronašli u opisu, ne čekajte ni trena. Krv je u vama, samo ju trebate podijeliti s drugima.
Super je biti Superjunak – hvala vam.