Uljem poprskan štednjak, juha koja zakipi kad na tren napustimo kuhinju, kapljica umaka koja završi na podu baš kada nam se žuri — situacije su to koje svi poznajemo, bez obzira na godine ili talent za kuharske majstorije. Upravo je zato za novu kampanju domaćeg proizvođača piletine Perutnina Ptuj-Pipo Čakovec snimljen TV spot koji prikazuje baš te svakodnevne, svima dobro poznate situacije u kuhinji!
Jelo za svačije potrebe
Kao i u stvarnom životu, u glavnim ulogama nisu poznati chefovi, već obični ljudi različitih kulinarskih vještina. Bez obzira na to jesu li nespretni početnici ili već iskusni kuhari željni eksperimentiranja, u odabiru namirnica svi kreću od istih kriterija: treba biti lokalno, zdravo i fino.
Upravo zato biraju Međimursko pile, meso sa sjevera Hrvatske uzgojeno na tradicionalan način.
Piletina koja dolazi s farmi naše najmanje, ali prirodom iznimno bogate županije pouzdan je izbor za svaki obrok, bilo da se radi o brzinski pohanom fileu ili nedjeljnom ručku u kojeg je uloženo cijelo prijepodne. Ipak se radi o piletini — namirnici s tisuću lica koja se može pripremiti na bezbroj načina, a ako je provjerenog i domaćeg porijekla kao Međimursko pile, uvijek će biti odličan i zdrav izvor hranjivih tvari.
Piletina u glavnoj ulozi
Ideju i izvedbu kampanje potpisuje kreativni tim marketinške agencije Degordian, a TV spot je snimljen u suradnji s produkcijskom kućom Pet do dvanaest, producenticom Ninom Vrdoljak, redateljem Reneom Gallom i direktorom fotografije Filipom Totom. Atmosferu jednog običnog zagrebačkog stana ispunjenog finim mirisima netom pečene piletine uskoro ćete moći vidjeti i na TV ekranima, kao i sve nedaće glavnih junaka koji, kao i svi mi, ponekad zaglibe u kuhanju. Kada je o hrani riječ, ionako znamo da je jedino bitan krajnji rezultat na tanjuru — bilo da je to sočno meso koje se krije ispod hrskave kožice, file u egzotičnom umaku ili juha koja krijepi dušu.