Na ovaj način htjeli su se dodatno povezati s onima koji u njih polažu svoje povjerenje i brigu o zdravlju, stavljajući svoje stručnjake na raspolaganje svima željnima informacija i pomoći, čak i kad to fizički nije bilo moguće.
Izvanredne okolnosti i udaljenost prisilile su nas sve da razmišljamo u drugačijim okvirima. S bližnjima se odjednom nismo mogli viđati, poslovna budućnost postala je neizvjesna, a poseban problem bio je i dostupnost medicinske skrbi u trenutku nužde.
No što u uvjetima kada je sve prebačeno online, a fokus vašeg poslovanja upravo je odnos pacijenta i doktora?
Ne morate u ordinaciju, ordinacija dolazi vama
Najbitnija stvar za Štimac centar dentalne medicine iz Zagreba bila je zadržati prisan odnos s pacijentima, brinuti o njima najbolje moguće čak i kad ne mogu biti u njihovom stolcu u ordinaciji. Budući da su se u razdoblju trajanja mjera vezanih uz pandemiju virusa COVID-19 organizirali za rad samo s hitnim pacijentima, ideja je bila da svojim pratiteljima na društvenim mrežama pruže više od osnovnih i nužnih informacija. Tako se stručni tim Štimac centra pobrinuo da je uvijek dostupan svima kojima treba stručni stomatološki savjet, a i onaj ljudski.
Pod motom “Ne morate u ordinaciju, ordinacija dolazi vama” pokrenuli su javljanja uživo u kojima stručnjaci i najbolji stomatolozi u Hrvatskoj prema izboru pacijenta, dr. Filip Štimac, dr. Maja Jagodić-Štimac i dr. Elena Štimac Vukojević odgovaraju na postavljena pitanja.
Dio žive atmosfere javljanja uživo iz Štimac centra možete vidjeti i sami na Facebook stranici ili na web stranici njihovog novog online centra!
Upita i pozitivnih reakcija je daleko više nego su očekivali, fanovi i dalje dobivaju iscrpne odgovore od stručnjaka, a mogu čuti sve što ih još zanima da je vezano za stomatologiju i usluge ovog centra. Doktorica Maja Jagodić-Štimac, osnivačica Štimac centra i voditeljica tima dijagnostičara, ugodno je iznenađena pozitivnim reakcijama fanova te količinom interesa i pitanja vezanih uz dentalno zdravlje:
“U početku nas je bilo strah kako će publika koja nas prati prihvatiti ovakav način komunikacije i javnog raspravljanja o određenim zdravstvenim problemima. Drago mi je što su naši fanovi odmah prepoznali našu istinsku želju da im pomognemo i budemo uz njih i u izvanrednim okolnostima. Beskrajno nas veseli i ovaj novi način interakcije s pacijentima.”
Iz riječi u djela
U svojoj izjavi za N1 televiziju doktorica Jagodić-Štimac istaknula je kako su se u razdoblju trajanja mjera stavili na raspolaganje hitnim pacijentima te vizualno objasnila sve načine dezinfekcije i prilagodbe centra postojećoj situaciji.
Oni čiji slučajevi nisu bili hitni, a trebali su pravovremenu stručnu pomoć, dobili su mogućnost online dijagnostike putem WhatsApp video poziva iz Štimac centra. Ovaj zgodan način osnovne dijagnostike problema centar je odlučio zadržati, pa tako i dalje možete WhatsApp video pozivom direktno tražiti savjet od oralnog kirurga dr. Filipa Štimca - ne napuštajući udobnost kućnog stolca.
Iako sve, a posebice uslužne djelatnosti očekuje težak period prilagodbe, većih troškova i smanjenog broja kupaca, Štimac centar zahvaljujući svom dugogodišnjem postojanju i brendu ima pozitivnu viziju budućnosti. Bez obzira na situaciju, nove propise i ograničenja poslovanja, integritet branda i poštivanje obećanog imperativ je poslovanja ovog dentalnog centra.
Doktorica Maja Jagodić-Štimac izrazito je ponosna na svoj dugogodišnji prisni odnos s pacijentima: “Kad kažemo da smo tu za naše pacijente, doista to i mislimo. U redovnim ili pak vanrednim okolnostima, uživo ili virtualno - nije bitno. Važno je da imaju našu podršku kad god im je potrebna.”