Prilikom odabira novog mobilnog uređaja, uz njegove specifikacije i značajke, najvažnija nam je zadovoljavajuća ponuda mobilnog paketa. Uz pouzdanog teleoperatera koji ispunjava naše zahtjeve i nudi najveću vrijednost za uložen novac, odabir paketa ne bi trebao biti težak. Bilo da je riječ o pretplati ili bonovima, jednima će biti bitno da se u ponudi nalazi što više gigabajta kako bi mogli surfati bez straha od dodatnih troškova, a drugima će najvažnija stavka biti količina besplatnih minuta.
Kad birate paket, prvo i osnovno, trebali biste znati kakav vam je potreban, odnosno koliko mjesečno trošite na pozive, poruke i internet. Pritom ne mislimo na novčanu vrijednost gigabajta, minuta i poruka nego na njihovu količinu. Primjerice, ako prosječno potrošite 500 minuta razgovora, pošaljete 100 SMS-ova i iskoristite 3 GB, onda trebate tražiti paket koji će odgovarati tim vrijednostima. U interpretaciji, to znači da na dan razgovarate oko 15 minuta, pošaljete 2-3 poruke, a internet koristite za YouTube, WhatsApp i ostale društvene mreže. No valja pripaziti i na cijenu uspostave poziva. Sad kad znate koliko mjesečno trošite, trebali biste potražiti paket koji će biti u skladu s vašom potrošnjom. Nova Telemach ponuda s tri jednostavna mobilna paketa prilagođava se korisnicima sukladno njihovim mjesečnim potrebama.
Paketi Start, Top i Unlimited
Obilje minuta, poruka i gigabajta te veći popusti i niža cijena za više ugovorenih paketa glavna su obilježja najnovijih Telemachovih pretplatničkih paketa START, TOP i UNLIMITED. Navedeni pretplatnički paketi omogućuju korisnicima da neograničeno komuniciraju pozivima i SMS-ovima te predstavljaju najveću vrijednost za novac na tržištu.
Kad je riječ o podatkovnom prometu, paket UNLIMITED podrazumijeva neograničene gigabajte za 169 kuna mjesečno, a paket TOP uključuje 20 gigabajta za 129 kuna mjesečno. Paket START nudi 3 gigabajta za 79 kuna mjesečne naknade.
Poslovnim korisnicima, osim triju navedenih, na raspolaganju je pretplatnički paket UNLIMITED PRO. On im, uz neograničen internet, minute i poruke, omogućuje i 1000 minuta za pozive prema zoni EU/EEA te 30 minuta za pozive i 300 MB za surfanje prema ostatku svijeta, za 299 kuna mjesečne naknade.
Dodatni popusti za povezivanje više linija
Uz nove mobilne pakete, Telemach korisnicima omogućuje da ostvare i još veće popuste, odnosno manje mjesečne troškove za više ugovorenih brojeva. Tako, primjerice, privatni korisnici mogu povezati do pet brojeva, a poslovni do deset, te svaki mjesec ostvariti dodatne uštede.
I korisnici bonova imaju nove pristupačnije i jednostavnije pakete, bez skrivenih dodatnih troškova, pod imenom SIM2GO u varijantama S, M i L. Pri tome SIM2GO S za 39 kuna korisnicima omogućava 200 minuta poziva i 200 SMS-ova kao i 0,5 gigabajta, M nudi 500 minuta i 500 SMS-ova s 2 gigabajta za 59 kuna, a paket L uključuje 1000 minuta i 1000 SMS-ova te 7 gigabajta za 89 kuna. Ni u jednom paketu ne naplaćuje se naknada za uspostavu poziva.
Uživajte u vrhunskoj kvaliteti zvuka
Korisnici Telemacha imaju i ekskluzivnu priliku uživati u svojoj omiljenoj glazbi vrhunske kvalitete zvuka na jednom od vodećih globalnih glazbenih servisa TIDAL. Korisnici tako imaju pristup opsežnom TIDAL-ovu katalogu s više od 70 milijuna pjesama svih glazbenih žanrova i više od 250.000 glazbenih videa, bez reklama. TIDAL Premium dostupan je za aktivaciju svim postojećim i novim pretplatnicima po cijeni od 39 kuna, a korisnicima UNLIMITED i UNLIMITED PRO paketa za 0 kuna mjesečno.
Poboljšano korisničko iskustvo
Uz novi vizualni identitet brenda te novu ponudu mobilnih paketa, Telemach Hrvatska promijenio je i izgled i dizajn svih prodajnih mjesta u Hrvatskoj, a kako bi sve to korisnicima pružilo još bolje korisničko iskustvo. Zahvaljujući novom izgledu, pri ulasku u prodajno mjesto korisnici mogu odmah doživjeti posebno korisničko iskustvo, u ugodnom okruženju, uz najbolju ponudu. Također, novi koncept olakšava im korištenje tehnologije i iskustvo kupnje, a otvoreni format omogućuje im bližu interakciju s prodajnim savjetnicima, samim time i bolje korisničko iskustvo. Novi koncept prodajnih centara odražava posvećenost Telemacha Hrvatska tomu da korisnicima pruži najbolje moguće iskustvo te jasno poručuje da kompanija postavlja trendove u svojoj industriji, poštujući najviše standarde kvalitete usluge i proizvoda.