To je to što me zanima!

Ovaj brend je dio i našeg kulturnog nasljeđa. Sretan mu 70. rođendan!

Kada razmislimo umjetničko djelo je most između sadašnjosti i prošlosti, zar ne?
Vidi originalni članak

Mnogo toga možemo saznati o vremenu u kojem je neki umjetnik djelo stvarao, životima ljudi i uvjetima koje je jedno razdoblje zahtijevalo. Kao što umjetnost ima moć da nas duboko dirne, tako nas i brend gaziranog pića Cockta, podsjeća na sedam stoljeća koje su iza i na trenutke koje smo nadživeli zajedno sa njim. Cockta je postala ne samo brend, već i dragocjeni dio kulturnog nasljeđa ove regije, a svoju izdržljivost i kreativnost dokazuje kroz saradnju s talentiranim regionalnim umjetnicima koji svojim djelima unose novu dimenziju ovom brendu.

"Složit ćete se da naš dodir, miris, ukus, vid i sluh utječu na umjetnički doživljaj bilo kojeg umetničkog djela. Percepcija je individualna, ali uvek cijenjena, zar ne? Smatramo da se Cockta zasluženo uklapa u osobne percepcije. Njen osvježavajući ukus, rođen drugačiji i kreiran od najkvalitetnijeg bilja, budi naše osjete ukusa. Ako tome dodamo sve priče koje čine ovaj brend još od 1953. godine, onda ga možemo smatrati i umjetničkim delom koje diše. Čvrsto stojimo iza toga da je Cockta mnogo više od nekog pića, i pored toga što zadovoljava potrebu za žeđu ona budi i ostala osjetila kao svjedok vremena iza nas, ali i vremena koja nas tek čekaju. Sretan nam 70. rođendan!", rekla je Ivana Bilić, speciijalist za digitalni marekting.

Ovu godinu obilježavamo sedam desetljeća postojanja Cockte na Balkanu. Sigurni smo da ste je probali, ali i da ste ispratili sve kreativne kampanje i inovativne marketinške pristupe. Trenutno, tijkom trajanja nagradne igre "70 nagrada za 70 godina" (detalje možete pronaći na nagradnaigra.cockta.eu), brend surađuje s talentiranim umjetnicima iz regije. Cockta je odlučila umjetnička djela od kojih je nastala, uključujući i poznatu "Djevojčicu sa slamčicom" slovenkog dizajnera Uroša Vagaje, produbiti kroz novo oči suvremenih umjetnika.

Ova suradnja nije samo marketinški trik; to je duboko priznanje da Cockta nije samo piće, već i bitan dio regionalne kulture i umjetnosti. Partnerstvo s umjetnicima kao što su Marina Mesar OKO iz Hrvatske, Veronika Hozjan iz Slovenije i Ljuba Stefanović iz Srbije i mnogima drugima koji su svojim jedinstvenim vizijama obogatili nasljeđe Cockte, snažno ukazuje na neraskidivu povezanost ovog brenda s umjetnošću na Balkanu.

Umjetnost nije jednostavna, ali možemo iz nje svašta saznati i naučiti. Ako se zapitamo od čega i zbog čega djela nastaju, neminovno je da ćemo sebe zapitati ‚‚Od čega si ti?‚‚ i potražiti svoje unutrašnje vrijednosti. Sva djela se objavljuju na Cockta Instagram profilu, zapratite i ispratite ovaj spoj današnjice sa prošlosti koja nam je ipak vrlo bliska.

Idi na 24sata