Hrvatsko gospodarstvo ove godine raste i više od plana - sa 7,7 % u drugom tromjesečju i dvostruko više od prosjeka EU, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku. U velikoj mjeri gospodarske aktivnosti odvijaju se na krilima osobne potrošnje građana koji kupuju različite proizvode i usluge u čemu naravno veliku ulogu imaju trgovci. No, upravo je sektor trgovine pred velikim izazovima zbog globalne krize u lancu opskrbljivanja koja značajno utječe na njihovo poslovanje.
Uz globalne procese, trgovci se svaki dan suočavaju s raznim situacijama koje im mogu izazvati dodatne brige. Poplava ili požar u trgovini može izazvati veliku štetu i uništiti artikle, ali i opremu nužnu za poslovanje, a tu su i provale koje trgovcima zadaju velike glavobolje.
Kvaliteta kao ključ opstanka
Nestabilna vremena poduzetnicima stvaraju i veće brige, poput prekida poslovanja, a trgovci znaju da ima načina kako dodatno zaštititi svoju imovinu i umanjiti nastalu štetu. Polica osiguranja kod pouzdanog partnera prvi je korak prema sigurnijem poslovanju. Želja svakog poduzetnika je da dobije osiguranje kakvo želi i treba, ugovara samo ona osiguranja koja su mu najvažnija i tako čuva budućnost svog poslovanja, ali i budućnost svojih zaposlenika. Upravo takvu policu među brojnim zadovoljnim klijentima Croatia osiguranja sklopio je Domagoj Vrdoljak, suvlasnik Burtuqaali Concept Storea u Zagrebu.
"Radimo neposredno s velikim kompanijama i svjesni smo što je osiguranje i koliko je važno imati kvalitetnog osiguravatelja. Croatia osiguranje je uvijek bio naš prvi izbor. Osim liderske pozicije, kao osobe od tradicije uvijek biramo domaće, a kvalitetno, jer je to ključ opstanka", kaže Domagoj Vrdoljak, suvlasnik i direktor Burtuqaalija. Ove su godine otvorili svoju prvu trgovinu u centru Zagreba, u međuvremenu se proširili i na BiH, i Srbiju, a planiraju i širenje na obalu pa im je pravi osiguravatelj itekako važan.
Potpuno fleksibilno
Croatia osiguranje poseban fokus stavlja na male i srednje poduzetnike s kojima rade posebno educirani agenti koji ih detaljno savjetuju, izrađuju za njih fleksibilne modele osiguranja i prate ih tijekom razvoja njihovog poduzeća.
"Redovito ukazujem svima na potrebu osiguranja i čini mi se da su sve generacije postale svjesne da bez kvalitetne police osiguranja nema smisla graditi ni poslove ni nekretnine", zaključuje Jasmina Rajić, suvlasnica Burtuqaali Concept Storea.
Uz pouzdanog partnera i dobro osiguranje lakše se posvetiti poslu. Uz brojne mogućnosti i proizvode koje malim i srednjim poduzetnicima nudi Croatia osiguranje, svatko će pronaći opciju koja odgovara upravo njegovim potrebama. Svima onima koji sklope novu policu osiguranja za poduzetnike do 31. 10. 2022. Croatia osiguranje poklanja policu osiguranja od nezgode za jednu osobu, a više informacija i detalja pročitajte ovdje.