Hrvatski građani mogli su ovih dana na ulicama svojih gradova zamijetiti kampanjski kamiončić s porukom „Dobar izbor Zlatnog vrijedi.“
I da, zaista je riječ o kampanji, no ne političkoj, već onoj pivskog brenda Pan. Kampanjski kamiončić dio je nove kampanje „Što je dobro Zlatnog vrijedi.“ Kako kažu iz Pana: „U vrijeme izbora, i mi svog kandidata za utrku imamo – u glavnoj je ulozi Zlatni Pan, a znamo kako zlato uvijek pobjeđuje! Zlatne boje i bogatog okusa, Zlatni Pan izbor je s kojim ne možeš pogriješiti. U ovoj kampanji nazdravljamo svim dobrim stvarima, jer sve što je dobro, Zlatnog vrijedi! Mi vjerujemo da se ono najvrednije u životu nalazi u svakodnevnim malim trenucima. Pan zna kako te trenutke obogatiti i pretvoriti obično u nešto više. Na tebi je red – učini trenutak zlatnim!“
Kampanja je započela teaser billboardima diljem hrvatskih gradova, a u sklopu kampanje snimljena su i dva TV spota. Novosti iz kampanje možete pratiti i na društvenim mrežama gdje će vas uz duhovite postove čekati i nagradni natječaji s odličnim nagradama.