HUMANITARNI KARAKTER KONFERENCIJE
Escape konferenciju održava od 2016. godine, a humanitarna misija prisutna je od samog početka kada je donacija otišla SOS Dječjem selu Hrvatska. Sve ostale godine prikupljeni iznos usmjeravao se Crvenim nosovima, poznatijim kao klaunovidoktori. Tako su Osječani tijekom godina pomogli prikupiti više od 35 tisuća eura za humanitarne svrhe.
"Podrška korporativnog sektora organizacijama u čiju misiju vjeruju jedina je sigurna investicija jer donosi dobitak cijelom društvu. Upravo zato neizmjerno smo zahvalni i sretni što u Escape digitalnoj agenciji imamo pouzdanog partnera već dugi niz godina.
Uz njihovu podršku provodimo i širimo našu misiju kako bi svako dijete, starija osoba i ljudi koji se nađu u kriznim okolnostima dobili osmijeh kada im je najpotrebniji.
Društveno odgovornim poslovanjem i razvijanjem korporativne filantropije Escape pokazuje da razumije prioritete i vrijednosti građana i zajednice u kojoj posluje.
Hvala od srca i crvenog nosa agenciji Escape i svima koji su sudjelovali na Hitit konferenciji i time dali svoj dragocjen doprinos.
Zajedno gradimo zdravije i sretnije društvo na dobrobit svih.", rekla je Maja Rusan, voditeljica odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije CRVENIH NOSOVA klaunovadoktora.
Klaunovidoktori su umjetnici, posebno educirani za rad s bolesnom djecom, starijim i nemoćnim osobama te s djecom i mladima s teškoćama u razvoju. Nisu liječnici, ali nisu ni volonteri jer rad u specifičnim uvjetima i u redovno radno vrijeme zahtjeva potpunu predanost, edukaciju i rad na sebi.
“Cijela ta priča uklopila se u našu ideju o društveno odgovornom poslovanju i našim vrijednostima kao firmi. Posebno nam je drago podržavati Crvene nosove čija je misija donijeti osmijeh djeci, a mislimo da nema ljepše stvari od toga.”, rekao je direktor Escapea Damir Podhorski.
DEVET INTERAKTIVNIH PREDAVANJA
Program konferencije HITIT.DIGITAL obilježila su predavanja o Google oglašavanju i Analitycsu, ali i što napraviti kada morate stupiti u kontakt s Google supportom. Upravo iz tvrtke Google predavanje je održao Marin Lončar, a čak iz Italije došao je i Gianpaolo Lorusso. Iz Escapeovih redova bili su Zorin Radovančević, Miroslav Varga, Adam Vovra i Miloš Dimić. Kako je influencer marketing sve zanimljivija tema, pokazalo je predavanje Duške Stepanov koja je nakon predavanja odgovarala na brojna pitanja publike.. Kako izgleda nastup branda Chupa Chups na TikToku predstavila je Dora Pakšec, dok je Ivan Šokac otkrio sve tajne snimanja videa za društvene mreže.
NEW BRANDING - WHO THIS?
Escape je ove godine postao punoljetan u svim zemljama, iza agencije je čak 21 godina postojanja i uspješnog poslovanja. Na ovogodišnjoj konferenciji tim su povodom predstavili i svoj novi, moderan vizualni identitet. Inače, osječku agenciju čini više od 40 stručnjaka iz područja Google, Meta, LinkedIn i TikTok marketinga, a agencija surađuje s tvrtkama iz raznih djelatnosti diljem svijeta.