Cockta je jedinstveno piće koje ostaje vjerno svojoj prirodi unatoč trendovima koji dolaze i prolaze. Kao što joj i samo ime kaže, Cockta je zapravo koktel pažljivo biranih sastojaka. Svaki od njih donosi nešto jedinstveno, a zajedno ovom popularnom piću daju pun, jedinstven i autentičan okus.
Isto se može reći i za ljude. Nije li svatko od nas zapravo jedinstven koktel? Mješavina strasti, iskustava, uvjerenja, pogleda, emocija, ponekad neobičnih posebnosti i drugih osobina koje svjedoče o našoj pravoj prirodi? Svaki naš ‘sastojak’ je važan i oblikovao nas je u ono što danas jesmo – jedinstvena i autentična osoba.
Cockta u ovu sezonu ulazi s novom regionalnom komunikacijskom kampanjom Od čega si ti?, kojom želi istaknuti jedinstvenost svojih sastojaka, ali i jedinstvenost svojih konzumenata. Protagonisti kampanje su bodybuilderica Larisa Glavina, koja svojom ženstvenošću i nadnaravno isklesanim tijelom nadilazi stereotipe o ljepoti i rodnim ulogama te paraolimpijski biciklist, Milan Petrović, kojeg ništa, pa ni sljepilo, ne zaustavlja na putu do postizanje ciljeva i uspjeha.
Regionalnu komunikacijsku strategiju i reklamnu kampanju osmislila je agencija Herman & partneri. Miha Bevc, kreativni direktor: „Cockta je jedan od najvećih regionalnih brendova s bogatom poviješću, stoga je kreiranje nove kampanje bio posebno odgovoran zadatak kojem smo se s entuzijazmom i ponosom prionuli. Vjerujemo da će komunikacijska platforma ‘Od čega si ti?’ postići zadane komunikacijske ciljeve i omogućiti daljnje kreiranje autentičnog sadržaja s kojim će se ljubitelji Cockte – ali i drugi – moći poistovjetiti.”
”Ideja za novu komunikacijsku kampanju krenula je od činjenice da je Cockta ‘stvorena drugačija’ i da je njena receptura nepromijenjena već punih 70 godina. Osim vrednosti koje kao brand zastupa kroz decenije, ona se ističe i po svom karakterističnom sastavu i prepoznatljivom ukusu, kojima se izdvaja od ostalih kola pića. Upravo smo ovim povodom željeli staviti u prvi plan sve njene benefite i podsjetiti potrošače da je Cockta napravljena od najfinijeg bilja, prirodnog Co2 i da ne sadrži kofein. Pritom smo u kampanji zadržali i već dobro poznatu glazbenu podlogu ali u novom ruhu te priču započeli s dvoje autentičnih pojedinaca koji nas, otkrivajući karakteristike od kojih su oni satkani, prirodno uvode u priču o Cocktinim sastojcima,” kaže Aleksandra Grković, Brand Development Manager.