Natjecatelji su u poticajnoj igri, na posebnom micrositeu korakblizeprirodi.24sata.hr, mogli odabrati svoj lik, Ornelu, Helgu i Robija, iz originalne eko ekipe Studenca te uhvatiti virtualnu plastiku, staklo i papire kako bi spriječili onečišćenje Jadranskog mora. Najbržih 10 osvojilo je poklon-bon od 100 kuna za kupnju u trgovinama Studenca, vodećeg maloprodajnog lanca na Jadranu.
Pobjednici natječaja Korak bliže prirodi:
- Franciska Erkapić
- Marija Jendrić
- Melani Labaš
- Ante Toni Vujević
- Arnel Čajić
- Petra Novosel
- Petra Radović
- Matej Mrvac
- Ivanka Matoković
- Tomislav Strelec
„Korak bliže prirodi“, čija je ekstenzija i microsite, dio je društvene odgovornosti Studenca osmišljen kako bi kompanija doprinijela očuvanju prirode. Naime, društveno odgovorno poslovanje jedan je od temelja poslovne strategije kompanije, a izbor Studenca u ovom je slučaju upravo briga o moru i priobalju jer njima pripadaju lokacijski i duhom. Usto, očuvanje mora i morskog života jedan je od ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih naroda, a to je bila i nit vodilja u osmišljavanju projekta i smjera strateškog djelovanja.
Za edukativan i interaktivan sadržaj vezan uz podizanje svijesti o važnosti očuvanja mora posjetite korakblizeprirodi.24sata.hr, a više o tome kako je protekla prva akcija čišćenja u sklopu samog projekta doznajte na linku.