„Zajedno u misiji vraćanja osmijeha na dječja lica“ glavni je cilj društva koje se okupilo oko Submarine Burgera. Jedan od najpoznatijih hrvatskih chefova Mate Janković osmislio je novi burger, od čije će se prodaje dio sredstava donirati udruzi CRVENI NOSOVI klaunovidoktori.
Buger i cjelokupna akcija predstavljena je u subotu na Jedanaestom Weekend Media Festivalu u Rovinju gdje će se premijerno novi burger moći probati po prvi puta.
Prigodnog naziva, burger The Red One, sastoji se od domaćeg peciva, 100% junetine iz lokalnog uzgoja, svježe zelene salate, grilanog dimljenog sira, listića kiselih krastavaca, cherry rajčica, domaćih čvaraka te originalnog Matinog umaka.
Podsjetimo kako u Submarineu od samog početka njeguju društveno odgovorno poslovanje pa su u dosadašnjem radu skupljali pelene za djecu tijekom izbjegličke krize, božićnim poklonima pokušali su razveseliti štićenike Doma za nezbrinutu djecu Grada Zagreba, a svake godine u svojim restoranima obilježavaju Dan ružičaste vrpce i Movember. Pomažu i Rugby klubu Zagreb, biciklističkom udruženju Campetto Rijeka, a sponzorirali su i nekoliko biciklističkih utrka.
Nova će akcija biti prisutna u svim Submarine restoranima, odnosno na četiri lokacije u Zagrebu, u Rijeci te Voloskom.
„Sretni smo i uzbuđeni zbog suradnje sa Submarineom, koja traje već treću godinu, a posebno nam se sviđa što nas ove godine u zajedničkoj kampanji podržava i kulinarski velikan. Donirana sredstava, od prodaje burgera The Red One, uložit ćemo u donošenje osmijeha i radosti kroz redovne klaunodoktorske vizite“, naglasila je Nataša Vrhovec, voditeljica odnosa s javnošću udruge CRVENI NOSOVI.