To je to što me zanima!

Njuškalo katalozi: Novi kanal distribucije kataloga i akcija poznatih trgovačkih lanaca

Trgovcima sve veći izazov predstavljaju rastuća cijena papira te promjene navika korisnika koji kataloge sve manje čitaju u tiskanom obliku, a sve više pretražuju u digitalnom
Vidi originalni članak

Njuškalo, najveći hrvatski digitalni oglasnik, na kojemu je aktivno više od 1,5 milijuna korisnika mjesečno, razvio je novi kanal distribucije kataloga i akcija poznatih trgovačkih lanaca. S više od 60 dnevno ulistanih kataloga i preko 12.000 prodajnih mjesta različitih trgovaca, platforma Njuškalo katalozi donosi najveću ponudu kataloga i akcija na jednom mjestu. 

Navike korisnika u digitalnom dobu 

Trgovcima sve veći izazov predstavljaju rastuća cijena papira te promjene navika korisnika koji kataloge sve manje čitaju u tiskanom obliku, a sve više pretražuju u digitalnom.  

Platformu Njuškalo katalozi posjećuje više od 400.000 korisnika mjesečno, koji otvaraju preko 1 milijun stranica i provode više od 2 minute po posjeti na platformi. Riječ je o kupcima koji najčešće pametno raspolažu svojim budžetom i kupovinu planiraju unaprijed. To znači da redovito prate akcije i popuste u gotovo svim trgovačkim lancima, a internet im je vrlo važan izvor informacija te su skloni detaljnom informiranju o cijenama i pogodnostima prije odluke o kupovini. 84% posljetitelja platforme Njuškalo katalozi starosti je između 25 i 55 godina, a 60% ukupnog broja korisnika čine žene.  

Pristup platformi omogućen je i putem mobilne aplikacije, koju je do sada preuzelo više od 200.000 korisnika. Najveća novost je proširenje platforme na mrežu partnerskih portala gdje se kroz poseban widget prikazuju katalozi trgovaca. Na taj način trgovcima je osiguran još veći doseg, a time i još veći potencijal u interakciji korisnika s njihovim katalozima i akcijama. 

Zašto kupci biraju platformu Njuškalo katalozi?  

Jer im nudi najveću objedinjenu ponudu svih kataloga i akcija na tržištu te omogućava pametnu kupovinu. Platforma je jednostavna i intuitivna za korištenje, nudi geolokacijski prikaz kataloga i akcija u njihovoj blizini te mogućnost primanja obavijesti kako ne bi propustili katalog ili akciju omiljenog trgovca. Osim toga, prikaz kataloga sada je omogućen i na partnerskim medijskim portalima te je pregled kataloga i akcija moguć bilo kada i bilo gdje.  

Pojednostavljeno rečeno, korisnici vole Njuškalo kataloge jer im štede vrijeme i novac. 

Zašto trgovci biraju platformu Njuškalo katalozi? 

Jer su njezini posjetitelji u tzv. „buying“ modu te ona primarno služi kao podrška maloprodaji s ciljem da korisnike iz online okruženja dovede na prodajna mjesta trgovaca. Platforma Njuškalo katalozi pruža veliku vidljivost njihovih proizvoda na akciji te najvišu stopu konverzija posjetitelja u kupca. 

S obzirom na to da nema prostornog ograničenja, Njuškalo katalozi pružaju više informacija o samim proizvodima te targetiraju kupce prema njihovim interesima, kupovnim navikama i geolokaciji. Ukratko, Njuškalo katalozi posjetitelje dovode u trgovine. 

Kako uspješno prijeći s tiskanih kataloga na digitalne? 

Njuškalo Katalozi platforma sponzor su ovogodišnjeg FMCG Retail Summita koji će se održati 9. studenog, u Mozaik Event Centru Zagreb. Revolucija u FMCG sektoru označava temeljne promjene koje se događaju u ovoj industriji, potaknute kombinacijom strategije, inovacije i digitalizacije. Brza prilagodba novim tehnologijama i trendovima postala je ključna za opstanak i uspjeh kompanija u FMCG sektoru. Organizacije koje uspiju iskoristiti prednosti strategije, inovacije i digitalizacije imaju priliku transformirati svoje poslovanje i ostvariti izvanredne rezultate u ovoj dinamičnoj industriji. 

Na tragu toga će na summitu, kao partner platforme Njuškalo katalozi, Oliver Olschewski održati predavanje na temu kako osigurati uspješnu i glatku tranziciju s tiskanih kataloga na digitalne. Olschewski, CEO Offerista grupe, predstavit će uspješne međunarodne strategije izlaska iz tiskanih kataloga te odgovoriti na pitanje što je potrebno markama i trgovcima da ostvare uspješnu komunikaciju ponuda kao digitalni igrači. 

Idi na 24sata