To je to što me zanima!

Na zagrebačkim ulicama otkrivaju se skriveni nogometni talenti! Jesi li ti novi Modrić?

Hrvati i nogomet vole se javno, a nedavno je svoju ljubav ili nogometnu vještinu tisuće njih moglo pokazati još javnije. Nogometni fanovi, rekreativci, svi oni koji u žaru navijanja viču na ekran ‘Dodaj!’ ili ‘Pucaj!,  ili oni koji jednostavno vole izazove svoje su nogometne vještine mogli testirati na zagrebačkim ulicama
Vidi originalni članak

U Varšavskoj, u Arena cenru, City Centu One West i City Centu One East čekao ih je interaktivni izazov tehniciranja. – freestyle  nogometa. Na digitalnim ekranima opremljenima kamerama koje precizno prepoznaju pokrete imali su priliku pokazati pravu nogometnu vještinu. Ekran ih je, naime, pozivao na izazov tehniciranja i to virtualnom loptom koju igrač nije smio ispustiti 30 sekundi.

Miran Pirner, hrvatski nogometni freestyle virtuoz kaže I sam “Probao sam ovo tehniciranje i jako je zanimljivo. Komplicirano je skoro kao i pravo” u šali kaže osvajač brojnih nagrada na natjecanjima u freestyle nogometu, čovjek koji izvodi čuda s nogometnom loptom i sve skupa cool tip”.

Nogometni izazov dio je globalne Snickersove kampanje uoči europskog nogometnog prvenstva EURO koje se održava u lipnju.
Hrvati su, srećom, još jednom dokazali da su prava nogometna nacija - ne samo da se u tehniciranju okušalo njih više od 15.000 tisuća, nego su prosječno bez greške tehnicirali  23 sekunde.

Osim što volimo nogomet, Hrvati vole i navijati, tako da su ulični nogometaši oko sebe okupljali navijače i znatiželjnike koji nisu mogli odoljeti a da ne zastanu na tren i pogledaju kako izgleda spoj virtualnog i stvarnog svijeta.

Tehniciranje uživo virtualnom loptom kojim je Snickers angažirao i zabavio igrače i prolaznike omogućili su interaktivni digitalni ekrani tvrtke Go2Digital. Ekrani su opremljeni detektorima pokreta koji u 7 točaka prate i precizno mjere pokrete.

Uz  ekrane Go2Digitala dosad su se već radili čučnjevi, mjerila temperatura, oglasi prikazivali samo vlasnicima pasa ili ispuštao miris svježe pokošene trave:

- Vanjsko oglašavanje već neko vrijeme ne mora biti statično i dosadno. Osim interakcije s publikom, tu su i mogućnosti preciznog ciljanja određenih skupina, kontekstualno oglašavanje ovisno o lokaciji, vremenskoj prognozi ili dobu dana, brza prilagodba i izmjena poruka i još puno različitih mogućnosti. Zapravo, tehnologija je već tu, samo kreativnost oglašivača je granica!

Na web stranicama Go2Digitala provjerite mogućnosti digitalnog vanjskog oglašavanja - https://www.go2digital.hr/

Idi na 24sata