Protekle je godine na redovnom tehničkom pregledu vozila ukupno pregledano 2.195.588 vozila, od kojih je 446.410, odnosno 20,33 posto, prilikom prvog pregleda bilo neispravno. Pritom se utvrdilo 2.138.069 neispravnosti, a najveći postotak neispravnosti na sklopovima u odnosu na ukupni broj, utvrđen je na uređaju za kočenje (25,76 posto) i na uređajima za osvjetljavanje i svjetlosnu signalizaciju (23,83 posto).
Nažalost, prosječna se starost voznog parka u Hrvatskoj, u odnosu na 2019. godinu, povećala sa 13,83 na 14,18 godina. Pritom je 1.594.975 (67,72 posto) vozila staro deset i više godina, no udio takvih vozila nije se jako povećao, bez obzira na negativne okolnosti u protekloj godini, dok se zbog povećanih broja odjava starijih autobusa smanjila prosječna starost M3 autobusa. Što se tiče kategorije M1, tu je postotak starijih deset i više godina 67,08 posto. Događanja u 2020. imala su ipak znatan utjecaj u drugim područjima pa je tako drastično smanjena registracija novih vozila, sa 64.348 vozila M1 kategorije u 2019. godini na 36.417 vozilo u 2020. godini (Graf 1). Rabljenih vozila u M1 kategoriji prošle je godine registrirano 59.190, odnosno 25.723 manje nego godine prije.
Ipak, u 2020. zabilježen je porast broja vozila na električni i hibridni pogon: u kategoriji M1 zabilježeno je 1.343 vozila na električni pogon i 8.080 na hibridni pogon (Graf 2).
Više detaljnijih statističkih podataka u svezi registriranih vozila i rezultata tehničkih pregleda detaljnije možete pogledati na internetskim stranicama Centra za vozila Hrvatske www.cvh.hr.