Za dva tjedna u prostorima studentskog centra u Zagrebu okupit će se najveći europski stručnjaci za digital iz područja medijske i advertising industrije na 12. izdanju SoMo Borca. Drugu godinu zaredom održava se i cjelodnevna konferencija, a najavljena su i tri nova predavača koji nadopunjuju niz zanimljivih predavanja. Sarunas Sakalauskas (Microsoft), Daniel Fazlić (Bloomberg Adria) te Michaela Gahbauer i Esther Kokabi iz agencije Hutter Consult AG podijelit će svoja iskustva s korištenjem umjetne inteligencije u svakodnevnom radu.
Sarunas Sakalauskas jedan je od vodećih stručnjaka u području digitalnog oglašavanja. Trenutno radi kao Partner Director of Microsoft Advertising unutar Aleph grupe, a u svom predavanju "Generative AI Transforming Search and Advertising" govorit će o ključnim razlikama između prediktivne i generativne AI, ali i na koji način Microsoft koristi umjetnu inteligenciju u svrhu povećanja učinkovitosti kampanja.
U medijskom streamu jedan od predavača bit će Daniel Fazlić, digitalni direktor Bloomberg Adria kojega je u medije, a nakon toga i na čelnu poziciju, dovela ljubav prema analitici i podacima. Kombinirajući svoja znanja iz analitike i medija, uspio je razumjeti što publika želi, ali i predvidjeti kretanja trendova. Na SoMo Borac konferenciji publici će približiti "Od papira do algoritma: AI transformira medije – hoćete li uhvatiti korak?" te zašto umjetnu inteligenciju smatra prilikom, a ne prijetnjom za budućnost novinarstva. Uz analizu trendova, AI omogućuje novinarima prepoznati trendove i teme koje publika želi, dok istovremeno optimizira vrijeme.
Michaela Gahbauer i Esther Kokabi dolaze iz švicarske marketing agencije Hutter Consult AG specijalizirane za digitalno oglašavanje. Michaela je voditeljica odjela za oglašavanje, a Esther konzultant za digitalni marketing. Obje ističu kako u svakodnevnom radu vole eksperimentirati s alatima koje im pruža umjetna inteligencija, a u svom predavanju osvrnut će se na to. “AI-Driven Creativity: Crafting Campaigns with Voices, Visuals, and Automation” naziv je njihovog predavanja u kojem će govoriti kako iskoristiti AI u osnaživanju kreativnosti i postavljanju novih kriterija digitalnih kampanja.
Umjetna inteligencija u fokusu je ovogodišnje SoMo Borac konferencije, a broj mjesta je ograničen stoga nabavite svoju ulaznicu putem SoMo Borac web stranice. Pratite i najvažnije novosti i na SoMo Borac newsletteru te Facebooku, Instagramu i LinkedInu, a ne propustite i nove epizode treće sezone podcasta.