Lika, Slavonija, Gorski kotar, Dalmacija, Istra, Međimurje - sve naše regije su jednako lijepe i atraktivne, a sve više ih se može pohvaliti sadržajnom ponudom. Uz to što se u Hrvatskoj moguće i stvarno dobro odmoriti, jesti i piti, sve je veća ponuda, ali i potražnja, za uživanje u kulturnim i umjetničkim i prirodnim atrakcijama te sadržajima vezanim uz sport i avanturu.
Ako ste jedni od onih koji su stalno u žurbi i ni ne stignete razmišljati o tome kojim aktivnostima ispuniti slobodno vrijeme pa često ostanete kod kuće, ne brinite. Listopad je mjesec kad je gotovo nemoguće da se takvo nešto dogodi. Razlog tome je projekt Mjesec hrvatskog turizma, Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice. Radi se o projektu koji objedinjuje sve turističke ponude i aranžmane, ali pazite sad – s minimalno 35% popusta.
Povoljnije ponude cijeli listopad
Tako na jednoj platformi možete naći ponude koje uključuju adrenalinske avanture, gastro uživancije, ali i welness vikende i prilike za potpuno opuštanje, koje se mogu iskoristiti od 1. do 6. studenoga po povoljnijim cijenama. Ideja o ovom projektu krenula je iz Ministarstva turizma, a iz njega poručuju da već sada možemo reći kako je u ovoj godini napravljen veliki pomak prema ostvarenju strateškog cilja da Hrvatska postane cjelogodišnja turistička destinacija. Mjesec hrvatskog turizma, koji je započeo kao tjedna akcija, a prošle godine je zbog velikog interesa produžen na mjesec dana, sigurno je pridonio tim rezultatima.
U tom razdoblju domaćim i stranim turistima pruža se mogućnost da po posebnim pogodnostima i popustima otkrivaju svu onu ponudu Hrvatske za koju dosad možda nisu znali, ali i uvjere se da je Hrvatska predivna zemlja u svako doba. Akcijama poput ove ili pak poput projekta „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku“, dodatno se usmjerava interes turista prema hrvatskim kontinentalnim gradovima i njihovoj ponudi.
Iza nas je gotovo pa odličan glavni ljetni dio sezone, a brojni gosti, njih više od 200 tisuća, i dalje boravi u hrvatskim destinacijama. Cilj je tijekom ovog jesenskog, ali i zimskog razdoblja zadržati pozitivne trendove i turističku godinu zaključiti sa što boljim rezultatom. Osnovna ideja projekta je produljenje turističke sezone kroz poticanje domaćeg, ali i inozemnog turističkog prometa u razdoblju posezone.
Pronađite ponudu skrojenu baš za vas
U sklopu projekta trenutno je dostupno gotovo 200 ponuda, a nove će dodatno pristizati tijekom trajanja akcije. Tako će svi gosti moći posjetiti različite dijelove Hrvatske te konzumirati brojne turističke proizvode i usluge, od smještaja, kulturnih, povijesnih i prirodnih znamenitosti, različitih turističkih atrakcija, aktivnog turizma pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih paket aranžmana.
Ako ste i tako planirali neki izlet u skrivene i manje skrivene kutke lijepe naše, dobro se odmoriti ili zabaviti, šteta je da ne odaberete neku od ozbiljno dobrih ponuda koju su za vas pripremili u Mjesecu hrvatskog turizma i pri tom uštedite. Pratite ponude, jer će se one i dalje nadopunjavati tijekom listopada pa će sigurno iskrsnuti i neka baš po vašem ukusu.