„Želja nam je da se naši klijenti, ali i zaposlenici, osjećaju ugodno u našim prostorima te da prodajna mjesta Merkur osiguranja jednako komuniciraju brend, neovisno o tome u kojem se gradu nalazimo.“, izjavila je Tamara Aye, direktorica Sektora marketinga u Merkur osiguranju.
Prostor je uređen moderno, zastupljene su svijetle nijanse zidova i namještaj u boji drveta, a posebnost je i mali lounge dio, u kojem klijent može opušteno pričekati sastanak s prodajnim zastupnikom.
Podsjetimo, Merkur osiguranje u lipnju ove godine promijenilo je vizualni identitet, a preuređenje poslovnica samo je jedan od koraka u izgradnji prepoznatljivosti brenda Merkur osiguranja na tržištu.
Zato pozivamo sve Riječanke i Riječane da nas posjete na Koblerovom trgu 2 i otkriju novi identitet Merkur osiguranja, a svim klijentima koji nas do kraja listopada posjete darujemo popust od 15% na dodatno zdravstveno osiguranje u prvoj godini osiguranja te mogućnost ugovaranja police dopunskog osiguranja uz 65kn koja osim pokrića participacije, uključuje 100 kn naknade za svaki dan bolničkog liječenja te kućnu njegu (posjet liječnika, medicinske sestre te pomoć u kući).
Merkur osiguranje d.d. – Zato što sam čudo života.