Marketing se mijenja iz dana u dan. Potrošači su osnaženi i raspolažu velikim brojem informacija, konkurencija na tržištu se stalno zaoštrava, a javna prisutnost na društvenim mrežama dodatno je naglasila važnost relevantnosti onoga što kompanija radi. Nema više tajni, nema skrivanja, nema muljanja. Povjerenje kupaca teško se stječe, a ako ga iznevjerite nestane preko noći.
Sve to skupa zahtjeva od marketingaša da promijene ustaljene načine rada i da drugačijim pristupom pokušaju osvojiti potrošače, ostvariti lojalnost te poslovni uspjeh.
Ovog tjedna na #MARKETING online panelu gostovali su Arijana Hegediš Došen, osnivačica i ravnateljica Specijalne bolnice Arithera, Maja Pavlinušić, direktorica Marketinga i korisničkog iskustva poznatog domaćeg startupa Aircash, te Edvard Varda, osnivač tvrtke Unconditional. Moderatorica panela bila je Irena Domjanović, Partnerica i direktorica tvrtke Agilcon, Salesforce partnera za Hrvatsku.
Irena Domjanović, partnerica i direktorica marketinga, Agilcon
Dugogodišnju uspješnu korporativnu karijeru u segmentu prodaje, marketinga i korisničke podrške gradila je na rukovodećim pozicijama u Iskon internetu, Hrvatskom Telekomu te Optima Telekomu. Irenina karijera fokusirana je na operativnu izvrsnost prodajno-marketinških kanala te ima, za hrvatske okvire, rijetko iskustvo vođenja svih prodajnih kanala zasnovano na omnichannel paradigmi. Irena je završila eMBA studij na IEDC-Poslovnoj školi Bled. Danas svoje znanje i bogato iskustvo primjenjuje kao Managing partner u Agilcon Hrvatska - najvećem Salesforce partneru u regiji, koji nudi rješenja za optimizaciju procesa u sklopu digitalizacije, automatizacije i transformacije poslovanja te pomaže tvrtkama da što bolje budu povezani s onima koji su najvažniji za uspješno poslovanje - kupcima i zaposlenicima.
Edvard Varda, osnivač & Chief vision keeper, Unconditional
Nakon završenog Ekonomskog Fakulteta i executive MBA programa na Cotrugli poslovnoj školi, preuzeo je upravljanje obiteljske tvrtke pod današnjim nazivom UNCONDITIONAL, koja je od skromnih početaka, sredinom 1970-ih izrasla u prepoznatljivi brend ne samo u Hrvatskoj, već u cijeloj regiji. UNCONDITIONAL je distributer i zastupnik niza proizvođača hrane, opreme i lijekova za životinje, a u Hrvatskoj je raširen i maloprodajni lanac koji posluje pod brendom ZOOCITY. Temelj uspjeha tvrtke su odnosi, ljudi, komunikacija i savjeti. Edvard veliki značaj pridaje zaposlenicima, a tome u prilog ide i njegovo daljnje usavršavanje te trenutno pohađa doktorat iz strategije i leadershipa na IEDC- Poslovna škola Bled. UNCONDITIONAL trenutno ima 320 zaposlenih u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji, a planovi su da u idućoj godini zbog uspješnog širenja poslovanja, zaposle još 120 ljudi.
Arijana Hegediš Došen, osnivačica i ravnateljica Specijalne bolnice Arithera
Svoju zdravstvenu karijeru započela je u Klinici za traumatologiju Zagreb, a prije 25 godina, krenula je u poduzetništvo. Iz privatne prakse za fizikalnu terapiju i rehabilitaciju, razvojem poslovanja, entuzijazmom i upornošću nastala je Specijalna bolnica Arithera - jedna od najvećih privatnih bolnica u Hrvatskoj, s najširim spektrom usluga. Core business bolnice je liječenje lokomotornog sustava od fizikalne medicine, ortopedije i liječenja svih bolesti kralježnice, ali bolnica je poznata i po kardiologiji, liječenju proširenih vena i hemoroida, abdominalnoj kirurgiji, estetskoj kirurgiji, dermatologiji i anti-age medicini. Arithera ima 3 poslovne jedinice u Zagrebu i jednu u Dubrovniku s ukupno 80 zaposlenika usmjerenih na napredak bolnice. U Aritherinom timu ističu se propulzivni liječnici, stručnjaci školovani za provođenje naprednih metoda liječenja, stoga je Arithera poznata u Hrvatskoj, ali i u cijeloj regiji kao centar za napredno, minimalno invazivno i kirurško liječenje.
Maja Pavlinušić, direktorica marketinga & CXa, Aircash
Svoju marketinšku karijeru isprofilirala u bankarskom sektoru na operativnim i rukovodećim pozicijama u Erste i RBA banci. S pozicije direktorice marketinga i CX-a u RBA, prešla je u Aircash - uspješan hrvatski fintech, gdje obavlja funkciju direktorice marketinga i CX-a. Aircash, najbrže rastuća domaća financijsko-tehnološka kompanija, razvio je mobilnu aplikaciju odnosno digitalni novčanik, koja je u kratko vrijeme pridobila velik broj korisnika, a sada počinje osvajati i Europu. U svom Aircash novčaniku korisnici mogu provoditi sve vrste plaćanja, primati i slati novac. Novac je na Aircash moguće uplatiti sa svojeg bankovnog računa, putem kreditnih ili debitnih kartica, ali i u gotovini na lokacijama poput benzinskih postaja ili kioska, po čemu se Aircash razlikuje od konkurencije. Pored toga, prva su financijska kompanija koja izdaje karticu Aircash Mastercard prepaid, a da nije banka.
Cilj projekta #MARKETING je razmjena iskustava, povezivanje, te približavanje trendova i poslovnih praksi iz interesantnih marketinških područja. Poticanja rasprave o trendovima, dobivanja inspiracije i analize najtežih izazova današnje marketinške i komunikacijske industrije, važno je za uspjeh i unaprjeđenje vještina.
Tema novog panela i gosti koji svakodnevno ulažu napore, razvijaju i usmjeravaju strategiju orijentiranu na kupce i pridobivanje povjerenja zasigurno će biti zanimljiva svima onima koji upravljaju tvrtkom ili su u izravnom doticaju sa kupcima, bez obzira na branšu poslovanja.
Novi panel će uskoro biti dostupan za gledanje na LinkedIn profilu 24sata. A, ako niste do sada pogledali ranije objavljene panele, koji su okupili zanimljive goste i itekako aktualne teme, svakako provjerite:
E-commerce: Kupnja ili online kupnja pitanje je sad?!
Influencer marketing: Tko zna, kome se vjeruje i tko lajka?!
Marketing za globalni rast: Naši, a svjetski
Omnichannel marketing: Kako do besprijekornog korisničkog iskustva
Stay tuned!