To je to što me zanima!

Lush najavio 20. obljetnicu proizvodnje i prodaje kozmetike

Vidi originalni članak

Dvadesetu obljetnicu proizvodnje i prodaje svježe rukom rađene kozmetike,  Lush je najavio u krugu obitelji te pozvao sve kupce da se pridruže proslavi.
Proslava rođendana započela je, bez imalo nostalgije , rezanjem rođendanske sapun torte u prvo otvorenoj trgovini u Petrinjskoj 4.  te pozivom kupcima da posjete Lush manufakturu  gdje su mogli saznati sve o procesima i inovacijama koje krase robnu marku koja uz 960 trgovina po svijetu, kao svoju drugu internacionalnu lokaciju odabrala Hrvatsku.
S naglaskom na svježe, samokonzervirajuće i bez otpadne ambalaže te jakim etičkim stavom u odnosu na očuvanje okoliša, za kupce koji nisu mogli ugostiti u manufakturi,  dio proizvodnje na jedan dan preselio je u Lush trgovinu u Arena Centru.

Što je doprinijelo brendu za ovako strelovit globalni uspjeh na zasićenom kozmetičkom tržištu odgovaraju:
Pored brojnih inovacija, svježinu na tržište kozmetike unijela je kupovina na dekagrame. Kozmetika kao i hrana potentnija je što je svježija, a osluškivanje potreba kupaca kontinuirani je izvor inspiracija.
Novost je ekskluzivni gel za tuširanje Wash That Man Right Out Of My Head koji je odabran upravo od strane naših kupaca, a u trgovinama  se nalazi u ograničenim količinama.
 

Idi na 24sata