Uz porast, zadržali su poziciju lidera u maloprodaji te je i AZTN ovih dana potvrdio Lonijin višegodišnji status 10-tog najvećeg trgovca hranom u Republici Hrvatskoj.
Unatoč potresu i znatnoj šteti te zatvaranju pojedinih trgovina na Banovini, porast je rezultat dobro planiranih strategija ali i otvaranja novih poslovnica te ulaganja u postojeće.
U posljednjih nekoliko mjeseci otvoreno je ukupno osam novih prodajnih mjesta, četiri u Petrinji, potom u Sisku, Sesvetama, Donjem Psarjevu i Đurđevcu, a u listopadu se priprema otvorenje još dvije, u kontejnerskom naselju u Petrinji i u Brckovljanima, što je ukupno 305 prodajnih mjesta. Stotinjak prodavaonica je ove godine dobilo novi vizualni identitet te će do kraja godine biti završeno preuređenje svih lokacija započeto lani.
Osim na širenje maloprodajne mreže, veliki je fokus na marketinškim aktivnostima i dodatnim promocijama.
Ljetna nagradna igra i mjesečni popusti svojim rezultatima pokazuju da su i kupci i dobavljači zadovoljni kampanjama pa iz Lonie naglašavaju kako će iste do kraja godine pojačati.
Lonia, već sinonim za trgovinu iz susjedstva, a često i jedini opskrbni centar u manje naseljenim područjima, pruža svojima kupcima jedinstvenu mogućnost narudžbe bilo koje vrste robe, pa čak i izvan redovne ponude proizvoda, u bilo kojoj prodavaonici.
Uz prethodni dogovor s prodajnim osobljem Vama najbliže Lonie mogu se naručiti npr. auto gume, bijela tehnika, kućanski aparati, elektronika i dr. po želji kupca. Pri tome se može koristiti i Lo-Lo kartica vjernosti za skupljanje bodova, a osim što mogu nagraditi sebe, kupci mogu nagraditi i svoje bližnje putem Lo-Lo poklon kartice iznosom koji žele.
Više je razloga zbog kojih se isplati kupnja u Lonia trgovini, no onaj najvažniji jest da kupnjom u vašoj najbližoj Loniji štedite vrijeme i novac.