Nakon isplaćene Uskrsnice i uspješno odrađene Uskršnje sezone te generalno odličnih poslovnih rezultata u prva četiri mjeseca, svi djelatnici će zasluženo moći uživati u slobodnom vremenu s obitelji i prijateljima.
Lonia je proteklih mjeseci započela i završila niz projekata usmjerenih na podizanje razine društveno odgovornog poslovanja, ponajprije prema svojim zaposlenicima. Ugovorima na neodređeno, povećanjem plaća, isplatom maksimalno mogućih Uskrsnica i Božićnica, stalnim edukacijama te općenito brigom za zaposlene želimo pokazati da su nam zaposlenici i njihova sigurnost na prvom mjestu. Zato se i trudimo biti trgovina koja najkraće radi u okruženju u odnosu na konkurenciju, kako bi naši djelatnici imali i kvalitetan privatni život. Iz istog razloga smo prije tjedan dana otvorili i izdvojeni ured u Zagrebu, na adresi Siget 18, kako bismo svojim novim članovima tima koji žive u Zagrebu, osigurali radna mjesta bliže njihovom domu.
Osim brige o zaposlenicima, maksimalnu pažnju usmjerili smo na kupce. Nakon sniženja stope pdv-a, svim proizvodima unutar "novog" smanjenog sistema, snižena je krajnja potrošačka cijena za 9,5 indeksnih poena, bez izuzetaka. No, osim ovih proizvoda, snizili smo i maloprodajne cijene na 160 artikala koje ulaze u osnovni asortiman i vodimo veliku brigu da su najniže na tržištu.
Osim uobičajenih tjednih akcija, prije dva mjeseca uveli smo i rigorozni program trajno niskih cijena omogućivši time svojim kupcima garantirano najnižu cijenu na tržištu za pojedine artikala iz svih grupa proizvoda koje su bitne potrošačima za dnevnu kupovinu. Poveli smo brigu i o najosjetljivijoj skupini potrošača - umirovljenicima, koje darujemo s popustom jednom mjesečno, a pozitivno smo iznenadili i sebe i javnost s popustom svim damama za Dan žena.
Kao dućan iz susjedstva svim svojim potrošačima omogućujemo najkonkurentnije cijene, a svojim doista širokim asortimanom, nastojimo im skratiti vrijeme odlaska u velike kupnje u udaljene trgovačke centre. To je osobito važno stanovnicima udaljenijih sela i gradova te prigradskih naselja, koji uživaju jednaku uslugu u smislu asortimana i cijena kao i oni u gradskim središtima. Budući da veliki dio naše konkurencije izbjegava organizirati trgovinu u manje razvijenim mjestima i županijama Hrvatske, dajemo im alternativu i time poboljšavamo pokrivenost i dostupnost potrošačima u manjim i izoliranim mjestima i siromašnim područjima.
Posljednje otvorenje proslavili smo u Sunji 17.04.2019. na adresi Ulica branitelja Sunje 23a, gdje je otvorena nova prodavaonica na 180m2, a stanovnici Sunje su pokazali pravo oduševljenje ponudom asortimana i akcijskih cijena. Nama je to dobar pokazatelj da donosimo pozitivne promijene u lokalnu zajednicu, potrošačima smanjujemo troškove života i osjećaj izoliranosti te otvaramo nova radna mjesta, čime nastojimo poticati sugrađane da ne napuštaju svoj kraj.
Promijene smo uveli i na zagrebačkim prodavaonicama. Proteklih mjesec dana trajao je projekt zamijene vanjskih vizuala tj. izloga na 50-tak prodavaonica, čime smo nastojali postići malo drugačiji izgled. Reakcije kupaca i naših djelatnika su pozitivne, pa se nadamo da smo pogodili ukus sugrađana.
Odličan rezultat za prva četiri mjeseca ukazuje na rast Lonie iznad rasta tržišta, što je dobar pokazatelj da idemo u dobrom smjeru i da je nova Uprava pokrenula pozitivne promjene. U novi kvartal ušli smo s novim projektima, a pripreme za ljetnu sezonu su već pri kraju.
Nakon uzbudljivog proljeća i zasluženog slobodnog dana usred tjedna, spremni smo za dugo toplo ljeto!
Ovom prilikom želimo svim svojim djelatnicima, kupcima i javnosti čestitati Praznik rada!