Početkom nove sezone 1. HNL Germania je započela sponzorsku suradnju s Goricom, Istrom 1961, Lokomotivom, Slaven Belupom i Šibenikom. Suradnja se proširila na košarkaškog viceprvaka Hrvatske KK Split, a od nedavno se proširuju partnerstva s hrvatskim nogometnim prvoligašima. Nakon Gorice, Istre 1961 i Šibenika, sada će i rukav Lokomotivinog dresa krasiti logo Germanije, jednog od vodećih priređivača iz područja igara na sreću i sportskog klađenja u Hrvatskoj.
Ugovor o proširenju partnerske suradnje potpisali su Dennis Gudasić, izvršni direktor NK Lokomotive, Antea Kodžoman, direktorica marketinga NK Lokomotive te direktorica marketinga Germanije Jasmina Batarilo-Ćerdić.
Ceremoniji potpisivanja ugovora prisustvovala su i četiri igrača Lokomotive – Aliyu Ibrahim, Luka Dajčer, Raul Florutz i Marko Vranjković koji su spremno pozirali u dresovima s Germanijim logom na rukavu.
Kako bi svojim korisnicima pružili objedinjenu ponudu usluga i informacija, Germania je 2014. godine pokrenula specijalizirani sportski portal Germanijak.hr koji će biti medijski NK Lokomotive i svih ostalih klubova koje sponzorira Germania. Germanijak.hr je najčitaniji specijalizirani portal u Hrvatskoj, a posebno se usmjerio na izvještavanje o domaćem nogometu.
Germania veliku važnost pridaje i društveno odgovornom poslovanju na koje izdvaja značajan postotak godišnjeg budžeta, a sve kako bi zajednici vratili dio onoga što je dala te naglasila važnost solidarnost i aktivnog sudjelovanja u zajednici, uz održivi razvoj kompanije. U skladu s tim Germania, osim brojnih jednokratnih donacija potrebitim udrugama i ustanovama, sudjeluje i u ekološkim projektima, zdravstvenim akcijama, te stipendira mlade talente, a veliki naglasak stavlja i na sudjelovanje samih zaposlenika u društveno odgovornim akcijama.