Sunce, more i smijeh obilježili su finalnu aktivnost projekta "Narančasta ribica" kojeg je pokrenuo jedan naš maloprodajni lanac u suradnji s partnerima Društvom za poboljšanje kvalitete života siromašnih Mali zmaj, Udrugom LET i Centrom za reproduktivno mentalno zdravlje, a koji je omogućio djeci iz jednoroditeljskih obitelji nezaboravno ljetovanje na Velom Lošinju. Tijekom sunčanih dana prva dva tjedna srpnja dvije skupine od po 30 djece boravile su u odmaralištu Društva Naša djeca „Dugo Selo“ na Velom Lošinju gdje su imale priliku uživati u morskim radostima, sudjelovati u raznim sportskim i kreativnim aktivnostima te stvarati nova prijateljstva koja će pamtiti cijeli život.
Djeca uzrasta od 9 do 15 godina, koja odrastaju uz samo jednog roditelja tijekom boravka na moru svakodnevno su uživala u kupanju, igrama i aktivnostima na plaži poput plivanja, veslanja u kanuima i na SUP daskama te drugim radostima ljetnog odmora u društvu vršnjaka. Nije nedostajalo ni aktivnosti na kopnu – rado su igrali stolni tenis i druge društvene igre, što im je pružalo priliku za zabavu, učenje novih vještina, ali i za jačanje samopouzdanja te razvijanje timskog duha i novih prijateljstava. Glasom većine kao jedan od najuzbudljivijih trenutaka izglasan je izlet brodom s kojega su djeca mogla promatrati delfine, česte goste lošinjskog akvatorija.
„Ovo je najbolji ljetni odmor koji sam ikad imala,“ dodala je jedna od djevojčica. „Plivali smo, igrali se i upoznala sam jako puno novih prijatelja s kojima mi je bilo jako lijepo, iako mi na početku nije bilo baš lako ići s djecom koju nisam prije znala. Ali sad jedva čekam ispričati sve mami i svojim prijateljima kod kuće.“
Cilj projekta "Narančasta ribica" nije bio samo odvesti djecu na ljetovanje - iako to jest bila jedna od glavnih i najljepših aktivnosti i posebno važna budući da svaka treća jednoroditeljska obitelj živi u riziku od siromaštva, a polovica samohranih roditelja ne može djeci priuštiti sve što im je potrebno. Namjera projekta bila je šira – skrenuti pažnju na izazove jednoroditeljskih obitelji koje čine gotovo dvadeset posto svih obitelji u Hrvatskoj te osvijestiti javnost o svakodnevnim izazovima ove ranjive skupine.
Projekt "Narančasta ribica" pokazuje kako tvrtke mogu koristiti svoju snagu za pozitivne promjene u društvu, podržavajući najranjivije članove zajednice i stvarajući prilike za njihov razvoj i osnaživanje.