„Ona je tako šarmantna, karizmatična i povezana s publikom da pomislite da je poznajete, ali i da poželite biti poput nje! Ona ima sve to. Ona je IT PLUS djevojka!“ Godina je 2011. i nevjerojatna Oprah Winfrey upravo ovim riječima opisuje ženu koja ju je, kao i milijune drugih, osvojila svojim neposrednim, humorističnim i autentičnim pristupom životu – Kristinu Kuzmič, koja danas rasprodaje turneje diljem svijeta i ovoga travnja dolazi u Rovinj kao gošća Dana komunikacija!
Autorica bestsellera Drži se (Hold On, But Don't Hold Still), govornica, kreatorica videa s više od milijardu pregleda na svom YouTube kanalu, 2,8 milijuna pratitelja na Facebooku i preko pola milijuna pratitelja na Instagramu u Rovinj dolazi uz podršku Mastercardove platforme Priceless.com! Na glavnoj pozornici Dana komunikacija u predavanju naziva Are Our Negative Traits Actually Our Greatest Strengths? podijelit će svoju priču o autentičnom životu bez ograničenja, s kojom će se moći poistovjetiti svi kreativci – ali i oni koji bi to željeli postati. Na primjeru iz vlastita života pokazat će kako ju je mantra više slobode vodi do veće kreativnosti gurnula prema najvišoj točki kreativne stratosfere.
„Snažne, uspješne i inspirativne žene poput Kristine Kuzmič neosporivo su motivacija za pomicanje vlastitih granica. Kako su kreativnost, inovativnost i sloboda lajtmotivi njezinog predavanja, izuzetno sam ponosna što smo ga podržali upravo našom platformom Priceless.com, digitalnim hubom koji razvijamo vodeći se principima koje Kristina ističe ključnima za izvrsnost“, izjavila je u povodu ove najave Helena Šekerija, direktorica iskustvenog marketinga u Mastercardu, te istaknula kako će svi oni koji budu prisustvovali predavanju Kristine Kuzmič imati i priliku osvojiti posebno iznenađenje – trodnevni aranžman za dvoje u Istri koji savršeno spaja vrhunsku enogastro i ponudu aktivnog turizma ove regije.
Zauzeti vrh višestrukih svjetskih popisa bestsellera, biti tražena govornica na svjetskoj razini i održavati međunarodne turneje – samo je još jedan tipičan dan u životu Kristine Kuzmič. No nije uvijek bilo tako: osjećaj kada drugi ljudi procjenjuju, preispituju i stavljaju pod povećalo njihov rad često je najveća prepreka za napredak. Iako tvrdi da to nije nešto što je ikada očekivala da će učiniti, nakon što se suočila s brojnim životnim izazovima, Kristinin cilj postao je jasan: biti za druge ono što je njoj bilo potrebno kada je sama na svojoj najnižoj točki.
Sebe stoga opisuje kao pesimistkinju u oporavku, ali i kao najveću navijačicu za svoje bližnje, što svakoga dana iznova dokazuje stvarajući videozapise o žongliranju sa životnim izazovima i potičući publiku da svom mentalnom zdravlju da prednost. Njezine su reakcije urnebesne, kreativne ideje uvijek neočekivano briljantne, poante snažne i brutalno iskrene – ali uvijek pune razumijevanja za sve ljudske nesavršenosti.
Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietyja koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; Main Monka najveće platforme za digitalnu produkciju na svijetu Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jednoga od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire; nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata i autorice bestsellera Kristine Kuzmič powered by Priceless.com, uslijedit će najave brojnih drugih zanimljivih sudionika Dana komunikacija.
Prijave za sudjelovanje na jednom od najboljih svjetskih evenata prema dvostrukoj nominaciji britanskoga Association Excellence Awardsa moguće su na službenim stranicama festivala.
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema Association Excellence Awardsu, uz čak dvostruku nominaciju ove britanske organizacije, zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
***
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.