Sana delikatese, inovativna koprivnička tvrtka koja tržištu već sedam godina predstavlja zdrave i ukusne proizvode primila je ovih dana priznanje „Najdonator“ za 2020. godinu.
Priznanje već četvrtu godinu zaredom dodjeljuju Mreža hrane i europarlamentarka Biljana Borzan.
Ova mala tvrtka sa svega 12 zaposlenih, donirala je hrane prodajne vrijednosti 131.912,39 kn i time se našla među najvećim tvrtkama donatorima za proteklu godinu, Konzumom Plusom i Dukatom.
Koliko je to velika stavka za tako malu tvrtku, govori u prilog činjenica da se radi o ukupnom iznosu od čak 2.25 posto njenog godišnjeg prihoda.
Sana je primjer uspješne poduzetničke priče koja ide u korak s globalnim trendovima na području zdrave prehrane, a kvalitetom svojih proizvoda i usluge pokazala je da je novim i inovativnim proizvodima moguće osvojiti srca hrvatskih potrošača, ali i vrhunskih chefova.
Direktorica i vlasnica tvrtke, Silvija Repić, povodom primitka priznanja, kazala je da ovime ukazana velika čast i podstrek za buduća humanitarna djelovanja kako zaposlenima u Sani, tako i njoj samoj.
– U protekloj godini smo iznos donirane hrane utrostučili u odnosu na prethodnu, što je u jeku pandemije iziskivalo iznimno velik angažman naših radnika. Donacije nisu ostvarene od viška prihoda, već su zdrave i kvalitetne namirnice spašene prije isteka roka valjanosti i donirane onima kojima je najpotrebnije. Socijalna osjetljivost, briga o okolišu i radnicima te zajednici osnovni su ciljevi društveno odgovornog poslovanja Sane na što smo izuzetno ponosni. Iako smo mala tvrtka, trudimo se stvarati pozitivne promjene i biti primjer da rad u skladu s načelima društvene odgovornost donosi napredak u svima aspektima društva, a tvrtkama bolju poslovnu učinkovitost i konkurentnost - kazala je Repić.
Dalje ističe kako je proces doniranja hrane pred istekom roka valjanosti skuplji od njenog uništavanja što svakako ne ide u prilog pomoći potrebitima, pogotovo u jeku pandemija i potresa koji su nedavno zahvatili Hrvatsku. Stoga smatra da bi se zakonska regulativa trebala prilagoditi trenutnoj situaciji i dodatno potaknuti tvrtke na doniranje, čime bi se osnažio socijalni aspekt društva.
Na upit o asortimanu svojih proizvoda, Repić odgovara da je Sana najprepoznatljivija po svom hummusu, namazu od slanutka i sezama koji je ujedno i vrhunsko gourmet iskustvo. Sana hummus potrošači prepoznaju po bogatom i blagom okusu, a spravljen je isključivo od svježih sastojaka vrhunske kvalitete i prema izvornoj recepturi. Ovo tisućljetno jelo Mediterana i Bliskog istoka visoke je nutritivne vrijednosti i kao takvo može se jesti u svim prilikama.
Osim hummusa, brand Sana predstavlja ukusne proizvode za svačije nepce. U ponudi su zdrave slatke i slane delicije, poput egzotične MelanSane, Guacamole namaza od avokada, hrskavog čipsa od jabuke sa i bez čokolade, kesten pirea, preljeva od datulje, ketchupa od cikle bez konzervansa sa samo devet grama šećera, tahini paste te premium začina i dekoracija.
Sanina vizija budućnosti podrazumijeva spoj uživanja u hrani, ekološku svjesnost, te brigu o održivom razvoju i društveno odgovornom poslovanju, pa su ove godine potrošačima predstavili ekološke i inovativne Cool proizvode - slamke i žličice na bazi jabuke koje se čak mogu i pojesti.
Cool slamke su jestive slamke od prirodnih sastojaka kao što su primarno pšenica i vlakna jabuke te zaslađene steviol-glikozidom.
Jestive Cool žiličice izrađene su od prirodnih sastojaka kao što su primarno rižino i kukuruzno brašno te jabučna vlakna, a zaslađene su sladilima i ne sadrže gluten.
Slamke su izuzetne kvalitete i čvrstoće, a izdrže do 60 minuta u hladnim napicima i čak do 20 minuta u toplim napicima, dok su jestive Cool žličice potpuno čvrste i izdržive kako kod uživanja u sladoledu tako i kod omiljenih toplih napitaka.
Ovi proizvodi su toliko posebni da s pravom možemo reći da su revolucionarni jer ne predstavljaju samo alternativu već ekološko rješenje problema plastičnog otpada.
Od direktorice doznajemo da se Sana sprema plasirati i nove proizvode koji će dodatno obogatiti ponudu zdrave prehrane na hrvatskom tržištu, stoga poziva sve gurmane i ljubitelje zdrave prehrane da i dalje prate Sanu na www.sana-delikatese.hr, https://www.instagram.com/sana_delikatese/ i https://www.facebook.com/sana.delikatese, ili pošaljite upit na info@sana-delikatese.hr.