Ustrajati u svojim idejama i željama bez obzira na to koliko one bile velike ili lude, kreirati nešto svoje i ne zamarati se mišljenjem drugih, ostati svoj i riskirati - samo su neke od definicija originalnosti poznatih Hrvata koji su glavne zvijezde nove adidas Originals kampanje. Slavni košarkaš Ivica Zubac, mega popularni glazbeni trojac Kukus, sve popularnija pjevačica Mia Čičak (Miach) te poznata Instagram i TikTok lica: jedan od najpopularnijih domaćih influencera i kreativac iza brojnih najuspješnijih korporativnih TikTok profila Marko Vuletić, Karla Zelić ili Superbabe Killah, čiju stilsku i modnu originalnost ljudi obožavaju, i Janko Janić, čije kreativno oko je snimilo brojne originalne foto i video materijale - svi oni ove sezone prenose ključnu adidas poruku: „We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back“. Naime, novom kampanjom globalno omiljeni sportski i lifestyle brend adidas slavi originalnost poznatih individualaca. U globalnoj kampanji su to, primjerice, David Beckham, Jenna Ortega i Pusha T.
Kroz godine postojanja, adidasov Trefoil je živio tisuće života mijenjajući pritom živote svih nas. Označavajući dolazak nove ere za brand, adidas Originals odaje počast onima koji su nastavili prenositi njegov ikonični znak u središte kulture. Od sporta do glazbe i mode Originals je preživio test vremena. Slaveći ovu neprolaznu priču, nakon što je Samba prošle sezone ‘eksplodirala’ na ulicama, društvenim mrežama i u magazinima i na modnim portalima, adidas se ove sezone vraća s tri svevremenska modela – Superstarom, Gazellicama i ponovno - Sambicama. Svaki model ističe drugačiju siluetu i pronalazi svoje novo mjesto u kulturi.
Superstar je prvobitno bio namijenjen košarci, a ubrzo nakon svog nastanka postao je ikona hip-hop kulture. Na tom putu značajno je pomogla i skupina RUN DMC koja je noseći Superstar osvojila svijet. S druge strane, Gazelle su svoj put započele kao tenisice za skate još 1968. godine. Danas osvajaju srca brojnih skupina koje su ih dodatno popularizirale te od njih stvorile nezaobilazni statusni simbol. Samba model proizveden je 1949. godine s ciljem da nogometašima omogući treninge na zaleđenim tvrdim površinama. Kako su godine prolazile, tenisice su evoluirale i postale nezaobilazni modni komad. Svi modeli su originali za sebe, a upravo zato je adidas u ovoj kampanji okupio popularna lica kojima je njihova originalnost izuzetno važna. Zupcu je važna originalnost na košarkaškom terenu, Kukusima u stvaranju glazbe, mladoj umjetnici Miach također, a da su u tome izvrsni pokazuje i vojska obožavatelja koju su tako mladi stekli među mlađom populacijom, generacijom Z. Ista generacija vidi i voli originalan Karlin stil, njezin pristup životu za koji ona često ističe da je stvaran i realan, autentičan, a prepoznaju i Jankovu originalnost u pristupu foto i video stvaralaštvu. Iskrenost i originalnost ljudi cijene i kod Marka Vuletića
koji i sam često ističe kako je isključivo svojim trudom, radom i zalaganjem stvorio svoj posao i svoju online zajednicu.
"Snagu i motivaciju za izazove pronalazim u svakodnevnom dokazivanju da pripadam tu gdje jesam. Biti originalan za mene znači ustrajati u svojim idejama i željama bez obzira koliko one bile velike ili lude", rekao je košarkaš Ivica Zubac, centar u NBA klubu Los Angeles Clippers.
Za Kukuse, pak, biti originalan znači kreirati nešto novo i ne zamarati se mišljenjem drugih o tome kako bi nešto trebalo raditi.
„Primjećujemo da motiviramo druge mlade umjetnike i to nam je najbolji dokaz da nismo pogriješili što nismo odustali“, komentirali su članovi grupe KUKU$ koji su rasprodali svoj prvi veliki samostalan koncert u zagrebačkom Domu sportova.
Da je ključno u svemu što radiš ostati svoj i originalan slaže se i Marko Vuletić.
„Uspio sam ostati svoj upravo zato što sam uvijek znao što želim i u kojem smjeru trebam ići. Mlađem sebi bih rekao da se opusti i ne razmišlja previše i da je ok riskirati“, istaknuo je.
adidas Originals je lifestyle brend utemeljen 2001. godine. Svoje temelje pronalazi u povijesti, a oživljava baštinu brenda kroz suvremenu mladenačku kulturu. Označen ikoničnim Trefoil logotipom koji je prvi put korišten 1972. godine, adidas i dalje ima ključnu ulogu u svijetu ulične mode. U znak nove ere Originalsa, adidas organizira veliki event koji je otvoren za javnost. Event pod nazivom „Zagreb Originals“ održat će se 14. listopada u Vintage Industrial Baru. Posjetitelje očekuju graffiti radionica, izložba adidasovih vintage modela, 3x3 košarkaški turnir i glazbeni nastupi iznenađenja. Više informacija o eventu i novoj kolekciji dostupno je na adidas Originals stranici, a novi modeli mogu se kupiti na Buzz webshopu.