Prvi zagrebački shopping centar se od svog otvorenja 2002. godine isticao inovativnim modernim konceptom, a uzbudljive inovacije očekuju ga i po završetku opsežne renovacije nakon koje će postati najmodernija shopping destinacija u gradu. Nadolazećim promjenama raduju se i posjetitelji centra koji pokazuju veliko zanimanje za tijek radova te s nestrpljenjem iščekuju buduće nove trgovine, ugostiteljske objekte i zabavne sadržaje.
Centar redovno otvoren
Trenutno se odvijaju radovi na rekonstrukciji južne zone trgovačkog centra koja je vizualno označena prometnim signalizacijama, čime je omogućena jasna orijentacija kupcima koji do svih trgovina dolaze brzo i jednostavno. Pristup omiljenim trgovinama Interspar, Harvey Norman, Jysk, dm, Sport Vision i mnogim drugim je kao i dosad omogućen kroz srednji i sjeverni ulaz centra. Decathlon ima zaseban vanjski ulaz koji i dalje omogućava neometanu kupovinu sportske opreme. Prva faza obnove obuhvaća također i dio parkirališta na južnoj strani uz osiguran dovoljan broj parkirnih mjesta na preostalom dijelu parkinga. King Cross će zahvaljujući novim budućim prometnim rješenjima i najmodernijim standardima biti još dostupniji po završetku radova u jesen 2025. godine.
Tijekom obnove centra, sve trgovine su redovno otvorene prema radnom vremenu od ponedjeljka do subote, od 9 do 21 sat, a hipermarket Interspar od 8 do 21 sat.
Posjetitelji mogu unutar objekta pogledati i vizualni prikaz budućeg centra te kroz posebno prozorsko okno zaviriti u dio zone rekonstrukcije, čime mogu biti maksimalno uključeni u proces transformacije King Crossa.
King Cross u jesen 2025. postaje najmoderniji shopping centar u Hrvatskoj
Ova rekonstrukcija predstavlja prekretnicu i preobrazbu King Crossa u najmoderniji shopping centar u Hrvatskoj, stvarajući prostor koji će zadovoljiti potrebe posjetitelja za sveobuhvatnom kupovinom pružajući raznolike mogućnosti za provođenje slobodnog vremena. Uz jedinstvenu gastro zonu, tri različite dječje zone za igru i zabavu te središnji trg kao centralno mjesto susreta i druženja, centar će zasigurno postati omiljeno odredište za sve generacije.
Lako dostupan, na dobro poznatoj lokaciji i pristupačan s obzirom na jednoetažni koncept, King Cross je danas posebno snažan i konkurentan u sportskoj niši, uz odličnu ponudu u segmentima doma, obitelji i zabave, a rekonstrukcijom će postaviti nove trendove i standarde shopping centara. Spojem atraktivnog dizajna i modernih rješenja planira privući posjetitelje još raznovrsnijom ponudom.
King Cross je dio SES grupe. Vlasnik i upravitelj, SES Spar European Shopping Centers, ulaže 40 milijuna eura u rekonstrukciju i proširenje na dodatnih 5000 četvornih metara prostora kako bi King Cross postao više od shopping destinacije.
SES djeluje kao developer, investitor i upravitelj te provodi sveobuhvatnu renovaciju King Crossa pod krilaticom „THINK NEW SHOPPING“. SES Spar European Shopping Centers trenutno upravlja s ukupno više od 855.000 četvornih metara maloprodajnog prostora, uključujući 28 shopping centara, dva maloprodajna parka te jednu upravljanu trgovačku ulicu. Jedan od tih shopping centara je i zagrebački King Cross.
KING CROSS Zagreb
KING CROSS Zagreb otvoren je 2002. godine, a od 2018. njime upravlja SES Spar European Shopping Centers. Centar trenutno nudi više od 55 trgovina, restoran i uslužne djelatnosti te raspolaže s 1600 parkirnih mjesta. Na oko 35.000 četvornih metara prostora za zakup smjestili su se vodeći zakupci kao što je INTERSPAR, Harvey Norman, Decathlon i dm drogerija. Od proljeća 2024. do jeseni 2025. centar će proći potpunu obnovu. Shopping centar ostat će otvoren tijekom cijelog perioda rekonstukcije i radit će prema redovnom radnom vremenu.
SES Spar European Shopping Centers
SES djeluje kao investitor i operater shopping centara u šest srednjoeuropskih zemalja: Austriji, Sloveniji, Italiji, Mađarskoj, Hrvatskoj i Češkoj. Tvrtka trenutno upravlja s 31 lokacijom u središnjoj, južnoj i istočnoj Europi, s ukupnom površinom većom od 855.000 četvornih metara. SES je lider na tržištu u Austriji i Sloveniji za trgovačke centre velikih razmjera. S više od 112 milijuna posjetitelja godišnje, maloprodajni partneri u SES shopping centrima ostvarili su prodajne prihode u ukupnom iznosu od 3,32 milijardi eura u 2023. godini. SES također uspješno implementira svoje znanje i iskustvo u područjima razvoja projekata, upravljanja izgradnjom, iznajmljivanja maloprodajnih prostora, kao i upravljanja centrima i objektima za vanjske vlasnike shopping centara. SES centri već su primili nekoliko nacionalnih i međunarodnih nagrada za arhitekturu i dizajn, održivost, koncepte prometnog toka i inovativni marketing. SES je dio SPAR Austria Grupe.
Dodatne informacije možete pronaći na: www.ses-european.com i presse.ses-european.com.