S obzirom da je potrebno nekoliko desetljeća da se razgradi samo jedna jednokratna plastična vrećica, važno je pronaći mogućnosti da se plastika primjerice kod ambalaže proizvoda smanji ili čak sasvim izbjegne. Svojim angažmanom Kaufland daje doprinos međunarodnoj strategiji za smanjenje plastike grupacije Schwarz, nazvanoj REset Plastic.
Kaufland kontinuirano radi na inovativnim rješenjima kako bi se smanjile količine plastike u opticaju, primjerice na novim materijalima za ambalaže proizvoda vlastitih marki..
Najnovijem proizvodu iz Kauflanda, programu vjernosti K Card, pristupili su na isti način i fizičku karticu napravili od 100% reciklirane plastike. Sukladno REset Plastic strategiji, kartica se može i reciklirati čime se zatvara kružni proces recikliranja.
Podsjetimo, Kaufland je prvi trgovački lanac u Hrvatskoj koji je ukinuo jednokratne plastične vrećice na blagajnama, a iz prodaje je povučeno jednokratno plastično posuđe, pribor za jelo, plastični štapići i slamke te je zamijenjeno održivim rješenjima. Kaufland tako želi potaknuti svoje kupce da, koristeći višekratnu varijantu, aktivno sudjeluju u smanjenju plastike u okolišu.
„Želimo i dalje aktivno pridonositi očuvanju okoliša smanjenjem plastičnog otpada, a kroz različite aktivnosti trudimo se podići svijest o tome i kod svojih kupaca i kod svojih zaposlenika“, istaknula je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija Kauflanda.