To je to što me zanima!

Kampanja za Pipi ponovo uzburkala duhove

Slanje razglednica bilo je obavezni dio svakog ljetovanja, sve dok se nisu pojavile moderne tehnologije uz koje je fotografije s ljetovanja moguće u sekundi poslati u bilo koji dio svijeta
Vidi originalni članak

Slanje razglednica bilo je obavezni dio svakog ljetovanja, sve dok se nisu pojavile moderne tehnologije uz koje je fotografije s ljetovanja moguće u sekundi poslati u bilo koji dio svijeta. Uobičajene, dosadne razglednice s idiličnim slikama s mora malo po malo nestaju i rijetki su oni koji ih još šalju. 

Pipi, osvježavajuće piće poznato po promoviranju ljetne bezbrižnosti, odlučilo je vratiti slanje razglednica u modu. Naravno, da bi se tako nešto i dogodilo, bilo je potrebno osmisliti i razglednice koje bi ljudi poželjeli slati. I upravo tu je napravljen pun pogodak – umjesto idealiziranih slika s ljetovanja, Pipi razglednice prikazuju  obične ljude u uobičajenim situacijama, opuštene i bezbrižne, bez uljepšavanja i prikrivanja nesavršenosti. Ilustracije savršeno odražavaju duh #bolimepipi filozofije i prikazuju ljude kakvi stvarno jesu.

No ove zanimljive i duhovite razglednice susrele su se s nepredviđenim teškoćama. Naime, prvi problem bio je s Facebook algoritmima koji prepoznaju nepoćudne sadržaje. Iako se na ovim razglednicima vide samo prikazi opuštenosti i ljetnog uživanja, Facebook ne dopušta njihovo oglašavanje. Unatoč tome, razglednice se u digitalnom svijetu već na veliko dijele među prijateljima.

Dok nerazumijevanje umjetne inteligencije za humor i zafrkanciju još i možemo shvatiti, neshvatljivo je ipak ponašanje ljudi koji nemaju nimalo duha i osjećaja za šalu. Pipi razglednice trebale su se besplatno dijeliti turistima na naplatnim kućicama na auto-putevima širom Dalmacije. Sigurno je da bi brojni turisti ove razglednice rado poslali ili zadržali kao simpatičan suvenir.  

Nerazumnom birokratskom odlukom, ta je aktivnost zabranjena, bez uvjerljivog objašnjena zašto je #bolimepipi filozofija neprihvatljiva. Umjesto da zajedno radimo na poboljšanju turističke ponude i stvaranja pozitivne slike naše zemlje, mi još uvijek robujemo zastarjelom načinu razmišljanja i bojimo se pokušati nešto što odskače od uobičajenog.

Ipak, uz sve zabrane i poteškoće, razglednice su naišle na gotovo jednoglasno odobravanje i oduševljenje među potrošačima i čini se da će ovo ljeta biti vrlo tražena roba. Vjerujemo da će njihovo slanje zaživjeti, a ako ih još niste vidjeli, zabranjene razglednice možete pogledati ovdje.

Idi na 24sata