Razgovor za posao i selekcijski proces prošli su uspješno, približava se prvi radni dan, a u vas se uvlači strah od nepoznatog? Ništa čudno niti strano, u Assist Digitalu nema mjesta brizi! Donosimo vam iskustvo iz prve ruke uz odlične savjete kako se kao kameleon prilagoditi novom timu i savladavati prve izazove.
Uvođenje novog zaposlenika u posao i organizaciju popularnog naziva onboarding proces detaljno nam je objasnio Senior Team Leader Marko Bregović iz Assist Digitala, tvrtke za upravljanje korisničkim iskustvom s uredima u Rijeci i Zagrebu, s preko 400 zaposlenika samo u Hrvatskoj. Iako se onboarding proces često svodi na učenje novog zaposlenika poslu i njegovim individualnim radnim zadacima, on je ustvari puno širi proces koji obuhvaća upoznavanje s timom, vrijednostima i ciljevima tvrtke, a sve kako bi se novom kolegi olakšala prilagodba na novo radno okruženje. Marko Bregović ističe: „Onboarding je proces integracije novih zaposlenika u radno okruženje i kulturu organizacije. U Assist Digitalu onboarding proces sastoji se od teorijskog dijela koji se uči prva tri tjedna, a nakon toga slijede praktične vježbe uz podršku dodijeljenog mentora. Trudimo se detaljno upoznati i uputiti nove kolege pa organiziramo zajednički sastanak na kojemu objašnjavamo kako će izgledati njihov početak rada, koja su naša očekivanja te kako izgleda podrška i mentoriranje naših Team Leadera, Trenera i Senior agenata. Svim novim kolegama pristupa se individualno kako bi uspješno savladali prve radne dane, ali i kako bismo se usmjerili na njihove potrebe, vrline i područja u kojima bi se voljeli usavršavati.“
Iako svaka tvrtka provodi onboarding na svoj način, svakoj bi trebao biti prioritet struktura i konzistentnost, kao i isticanje kompanijske kulture, a tek onda specifični radni zadaci pojedinca. Ako se novi zaposlenik osjeća dobrodošao i podržan, lakše će i s više volje naučiti i samu materiju posla. Naš sugovornik je istaknuo kako njihov onboarding proces traje 12 tjedana, a novi kolege imaju priliku razvijati soft skillove i usavršavati strane jezike: „Imaju mogućnost razvijanja komunikacijskih vještina, ali i učenja stranih jezika u našem stručnom timu. Mentori su uvijek dostupni za sve nejasnoće vezane uz procese i procedure. Potičemo kolege da na svojim početcima što više pitaju, da uče na greškama i da se ne plaše poziva i upita, nego da postepeno napreduju i razvijaju svoje sposobnosti koje su im važne za rad kod nas, ali i njihov osobni rast.“
Prema istraživanjima Brandon Hall grupe, produktivnost zaposlenika se može, uz snažan i kvalitetan onboarding, povećati za preko 70 %. Također, predanost zaposlenika koji su prošli kroz pozitivno iskustvo ovog programa može se povećati 18 puta! U Assist Digitalu neprestano unaprjeđuju onboarding i redovito šalju upitnike o zadovoljstvu tim procesom kako bi prepoznali mjesto za napredak te ostvarili potencijal svojih novih zaposlenika.
Više informacija o Assist Digitalu pogledajte na web stranici: https://assistdigital.hr/